środa, 5 listopada 2014

Morgana

Witajcie serdecznie,

na początek chciałam Wam z całego serca podziękować za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Czytając je czułam się jak w siódmym niebie a serce radowało się, że to co robię podoba się tak wielu osobom w tym osobom, które uważam za Mistrzynie biżuteryjne Asia i Kasia, Ania - wasze prace są dla mnie nieustającym źródłem piękna i dążenia do perfekcji. Dziś nie będę pisać zbyt dużo - syn się rozchorował :( więc króciutko. Jakiś czas temu pokazywałam Wam wisior "Morgana". Poproszono mnie o wykonanie do niego bransoletki. Powstała ona w pierwszej połowie października jednak ze względu na to iż był to prezent urodzinowy na końcówkę października nie mogłam jej wcześniej zaprezentować. A o to ona


Bransoletka "Morgana"


a tu razem ze wspomnianym wisiorem :)






Tak więc stworzył się komplet "Morgana" - mam nadzieję, że osoba nosząca go jest zadowolona z biżuterii.

Kończę na dziś i życzę Wam udanego czwartku. A w drodze pocztowej znajdują się kolejne moje wytwory więc jak dotrą do właścicielek to je pokażę.

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

19 komentarzy:

  1. stworzyłaś przepiękny,rasowy komplet:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko dziękuję ślicznie :) ci za super komentarz :D aż się uśmiechnęłam szeroko :D pozdrawiam cię serdecznie

      Usuń
  2. Komplet bardzo bardzo ładny , prosty w formie a bardzo efektowny :) nowa właścicielka na pewno zachwycona :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa :) mam nadzieję że właścicielce się podoba również :)

      Usuń
  3. cuuudowny ten komplet, jak zresztą wszystko co robisz!\

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) w wolnej chwili zerknę :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna jest, na pewno świetnie się komponuje z naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna wspaniała odsłona Twojego talentu... Komplet jest prześliczny :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na ocieplane candy - tymonina-art.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylistyka bardzo bliska memu sercu :) piękna bransoleta!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Sylwuś, aż się zarumieniłam <3.Dla mnie to ty jesteś mistrzynią w tym co robisz. Właśnie popełniłam sutaszowy wisiorek i wiem, że jeszcze długa droga przede mną zanim ci w tej dziedzinie dorównam. A bransoletka śliczna i idealnie pasuje do wisiorka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :) Bardzo prosta w formie i elegancka - to co lubię najbardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo zmontowałaś, piękna, prosta i elegancka, jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet stworzyłaś. Bransoletka niby prosta (jak na sutasz) ale jak przez to elegancka. Świetne te szarości. Pięknie komponują się z czarnymi kryształkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie klimatyczne, do pokochania i podziwiania:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.