sobota, 21 marca 2015

Esencja życia

Witajcie w pierwszy dzień wiosny :)

ostatnio miałam przyjemność wykonywać wisior dla mojej znajomej. Stworzyłam go z jaspisu w kolorze ceglanym i szarych pereł. Co ciekawego tworząc go naszły mnie pewne myśli. Gdy tworzę biżuterię z wykorzystaniem minerałów towarzyszą mi pewne emocje. Przed oczami przewijają się obrazy pochodzące z mojej duszy.  Co tym razem widziałam (czułam)? Zarówno kolor jego jak i delikatny rysunek na nim skojarzył mi się z "esencją życia". Czym ona jest? Dla każdego będzie to co innego. Dla jednych będzie to krew, która krąży w organizmie i zasila go. Dla innych będzie to woda i tlen, bez których nie ma życia na naszej planecie. Dla jeszcze innych będzie to energia słońca, która nadaje siłę każdej komórce do wzrostu. Każdy minerał, który bierzemy do ręki jest wypełniony tą energią. Powstawał miliony lat, aby w końcu ujrzeć światło dzienne i cieszyć nasze oczy swym pięknem. Aby móc dać nam cząstkę energii zawartej w nim, cząstkę wielkiego otaczającego nas Wszechświata, z którym czy tego chcemy, czy nie stanowimy jedność. "Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz" jak czytamy w Piśmie Świętym. Na szczęście nasza dusza odrodzi się znów, aby móc czerpać znów z tej cudnej "esencji życia". Tak jak wiosna odradza życie po zimie.

"Esencja życia"







Czemu ten  jaspis wywołał we mnie takie myśli? Być może dlatego iż jaspisy to minerały witalności i siły, a czerwony jaspis pozwala oczyścić kanały energetyczne i pomaga w rozwinięciu intuicji. Dodatkowo użycie w tym wisiorze szarych pereł (które jak wiemy powstają w wodzie - esencji życia naszej planety), minerału miłości ale i przemiany spowodowało, że pracując z nimi moja intuicja zaczęła postrzegać pewne "rzeczy" bardziej intensywnie. Mam nadzieję, że wisior osobie, dla której był tworzony przyniesie wiele pozytywnych przeżyć.

Zgłaszam wisior do wyzwania Szuflady 





Życzę Wam cudownej wiosny :) pełnej dobrej energii, kreatywności o nowych doznań.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

5 komentarzy:

  1. Piękny :) Oprawa, mimo kontrastu, świetnie współgra z tym ceglanym jaspisem, a ponadto bardzo mi się podoba dodanie pereł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Przepiękny ten kamień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Ja bym tam walnęła kamień w jakimś morskim odcieniu....- byłby taki morski klejnot. I te perełki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i dopracowany:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.