środa, 11 marca 2015

Szczęście

Witajcie serdecznie na przedwiośniu,

dni są coraz dłuższe a natura powoli się budzi z zimowego snu :) oby jak najszybciej. Ptaki za oknem uwijają się i ćwierkają pięknie, kwiaty powoli pojawiają się w trawie. Jedne z tych, które lubię to fiołki :) i też one posłużyły za wdzięczny obiekt do mich prac twórczych.

"Fiołki"


Fiołki uważane są za kwiatki przynoszące szczęście :) jaspisy to minerały witalności, siły, pomagające w trudnych sytuacjach życiowych, a nefryty to bogactwo ale również szczęście i harmonia :) 








Kolczyki już są u swojej nowej właścicielki :) Agnieszki ze Starej Pracowni :) razem z naszyjnikiem "Wodna driada", który wysłałam Agnieszce aby wesprzeć zbiórkę pieniędzy dla jej siostrzenicy Wiktorii :) życzę ci Wikusiu dużo zdrowia.

Czasami człowiek potrzebuje chwili wytchnienia i sięgnięcia w głąb sobie. Ciekawe jest to, że ta głębia często kryje zaskakujące rzeczy i uczucia. Okazuje się, że odkrywamy tam coś, czego byśmy się nie spodziewali, tak było i ze mną. A to co odkryłam znalazło swoje odzwierciedlenie w moich pierwszych nieporadnych szkicach. Może nie są one piękne, ale byłam szczęśliwa rysując je :) jakość zdjęć kiepska, ale robione telefonem.





Życzę wam takich chwil szczęścia aby można było się nimi delektować :)

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

6 komentarzy:

  1. Sylwia, pięknie Ci zakwitły te fiołki, wiosna idzie, a nawet biegnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Bratanica jutro jedzie na koleją chemię. Jak wróci pokaże jej jakie cudeńka do nas trafiły. Zdjęcia piękne, ale na żywo wszystko nabiera jeszcze większego uroku:-) Dziękujemy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje fiołki :)
    A ja już nie szkicowałam chyba ze sto lat, przypomniałaś mi, że powinnam sobie na nowo "pobazgrać" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kolczyki , gratuluje i pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są wspaniałe! Zresztą jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.