wtorek, 17 marca 2015

Zwiastun

Witajcie,

dziś nowość i nie nowość, czemu tak? Ponieważ naszyjnik w 90% powstał już jakiś czas temu (prawie miesiąc temu), ale jakoś nie składało się żeby go skończyć (przyczyny były różne) na szczęście chyba w końcu moja wena znów wraca niczym wiosna za oknami :) Prezentuję Wam zatem nowy - nie nowy naszyjnik :)

"Zwiastun"






 "Zwiastun" - dla osoby, dla której powstawał oznacza zmiany w  życiu (mam nadzieję, że te o których gdzieś tam głęboko marzyła), a dla mnie zwiastuje powrót do tworzenia, do cieszenia się każdą chwilą :) i oby tak zostało na długo. Głównym minerałem jest piękny ametyst w otoczeniu szarych pereł.
A w najbliższych dniach kolejne moje prace ujrzą światło dzienne :)

Chciałam też podziękować Wam za wszystkie cudne słowa, które zostawiacie tu na moim blogu, jak i na moim fan page'u. Dodają mi one skrzydeł do dalszego tworzenia nawet wtedy kiedy wena niekoniecznie jest dla mnie łaskawa - DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚCIE :)

Pozdrawiam Was serdecznie
Sylwia

7 komentarzy:

  1. Cudny- takie ulotne piękno, delikatność bije od niego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. Czy ten kamień to ametyst? Pięknie wygląda w tym naszyjniku. Całość urzekająco piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo fajna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior bardzo fajny :) a z weną to tak jest że na wiosnę jakaś aktywniejsza się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, genialna formę mu nadałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawą formę przyjął ten wisior dzięki tym perełkom :). Podoba mi się ogromnie i na pewno osobie , której go podarujesz będzie się również podobał
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.