czwartek, 19 marca 2015

Orzeźwienie

Witajcie serdecznie,

już za chwilkę wiosna :) pora gdzie wszystko ożywa i budzi się z zimowego snu. Pora cudów, narodzin, pora kiedy chce nam się chcieć :)
Dziś na Turkusowym Hamaku ruszyła kolejna Siłownia Twórcza tym razem bohaterem tematu została kawa. Są osoby, które bez niej nie wyobrażają sobie dnia. Ja do nich nie należę, owszem lubię w miłym towarzystwie wypić aromatyczną kawę, ale nie stanowi dla mnie problemu gdy dnia od niej nie zacznę. Wolę po prostu herbatę. W pewnej kawiarni piłam raz w upalny dzień cudną kawę mrożoną z odrobiną mięty. Pięknie gasiła pragnienie. Do tematu Siłowni wykonałam oczywiście biżuterię przed Wami orzeźwiająca moc kawy z nutką mięty zamknięta w wisiorze :)

"Orzeźwienie"



Minerałem, który został w wisiorze użyty jest nefryt nazywany w starożytności kamieniem życia. Ma on niezwykłą moc uzdrawiania ciała. Nefryt uczy utrzymywać równowagę pomiędzy ziemią a światem duchów. Przyciąga bogactwo i mądrość. Dodatkowo użyte kolory wzmacniają jego działanie.





Zachęcam Was do wzięcia udziału w Siłowni Twórczej "Kawa", a już jutro (20 marca) czeka nas obserwacja ciekawego wydarzenia astronomicznego a mianowicie częściowego zaćmienia słońca. Zjawisko to będziecie mogli obserwować na niebie (pamiętajcie o zabezpieczeniu oczu) między 9.45 a 12.05 następna szansa obserwacji zaćmienia dopiero w 2021 roku, więc zachęcam Was do spojrzenia jutro w niebo.

Życzę Wam cudownego dnia 
Sylwia

5 komentarzy:

  1. Wisior niesamowicie efektowny, choć te kolorki takie delikatne. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że nazwę dla wisiora dobrałaś idealnie bo takie orzeźwienie czuję wyszedł ślicznie połączenie kolorków cudne bardzo bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo orzeźwiający wisior - jeszcze zanim przeczytałam tekst, od razu skojarzył mi się właśnie z kawą z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Przepiękny wisior.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.