wtorek, 7 kwietnia 2015

Blask poranka

Na promieniach wschodzącego Słońca rodzą się marzenia. Ta chwila na styku nocy i dnia. Dziewicza. Ulotna. Drżąca. Budzi się życie. Mgła snuje się delikatnie u moich nóg, ptak zaczyna swoją pieśń, rosa niczym najcudowniejsze klejnoty uwodzi mój wzrok. Co przyniesie ten dzień? Gdzie tym razem poniosą mnie moje nogi? Czym tym razem obdarzy mnie moja dusza i serce? Nowy dzień niczym czysta kartka, niezapisana jeszcze. Szepcze do mnie delikatnie o tym, co przede mną, o tym co mogę zrobić. Tylko ode mnie zależy, czy wykorzystam mój kolejny dzień jak najlepiej i pozwolę, aby poprowadziła mnie przez niego moja intuicja, tak aby był to kolejny dzień, który stanie się dopełnieniem mojej duszy.......


Blask pranka








Czar labradorytów jest jak czar poranka - ulotny, z każdym spojrzeniem inny. Daje nam nowe możliwości, dodaje odwagi do ich realizacji. Wzmacnia nasze poczucie wartości. Pomaga nam podążać za głosem intuicji oraz dostrzec, która droga jest najlepsza dla nas "tu i teraz".

A Wam z czym się kojarzy poranek? Ciekawa jestem bardzo waszych przemyśleń na ten temat :) 

Życzę Wam aby każdy świt był dla Was początkiem cudownego dnia :)


Chciałam Was również zachęcić do udziału w fajnym projekcie Linkowe party, który jest realizowany przez Dianę :) 



Pozdrawiam serdecznie Sylwia

26 komentarzy:

  1. Wspaniały wisior, magiczny :) Uwielbiam labradoryty (a zresztą, kto ich nie lubi?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie Aniu :) a labradoryty po prostu czarują każdego :) pozdrawiam cię serdecznie

      Usuń
  2. Nie znam tego kamienia ale jak widze jest piekny <3 Patrzac na niego widze opadajaca mgle nad bagnami z leciutkim przeblyskiem slonca z lekkim podmuchem wiatru i zapachem swierzego, rozpoczynajacego sie dnia. Pozdrawiam i podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Barbaro za odwiedziny na moim blogu i tak cudny opis twojego poranka :) pozdrawiam Cię serdecznie i takich właśnie pięknych poranków Ci życzę :)

      Usuń
  3. Jak poetycko, aż się rozmarzyłam :) Piękny biżutek jak utkany z tej mgły, o której piszesz.
    Ja zwykle długo śpię, więc omijają mnie uroki świtu, chyba że sąsiad akurat rekreacyjnie boruje udarówką, niestety wtedy żądza mordu przesłania mi liryzm budzącego się do życia dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu popłakałam się ze śmiechu czytając twój wpis "borować udarówką" no ja też bym rano pała żądzą mordu ;) pozdrawiam cię słonecznie

      Usuń
  4. Przepiękny wisior! Też bardzo lubię labradoryty, ale nie jest to łatwy kamień do oprawiania ;-) Jako, że jestem typową "sową", to poranki wolę oglądać od tej drugiej strony. W ogóle koncepcja dwóch godzin szóstych jednego dnia budzi mój sprzeciw ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a co do obróbki labradorytów to faktycznie są one ciężkie do "ubrania" pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękny...i jak cudnie opisany

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonany i pokazany...poranek - niestety u mnie to gonitwa wszystkich
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - u mnie też z reguły to gonitwa ale czasem są i takie poranki tylko dla mnie :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny wisior super zdjęcia dla mnie przebudzającego się ciepłego poranka po orzeźwiającej nocy takie są moje skojarzenia , a twój wisior je w pełni odzwierciedla :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje prace, niezwykle poruszają moją wyobraźnię, dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, wygląda, jakby sama Matka Natura go uczyniła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Piękny wisior :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam projekty w technice Shibori w Twoim wykonaniu. Ten podobnie jak poprzednie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity wisior! Bardzo mi się podoba,pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. wisior przepiękny!!! cudny , taki "magiczny"

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne są twoje prace :) a wisior cudny

    OdpowiedzUsuń
  15. intrygujące.......Pozdrawiam z Party Diany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje prace od momentu w którym zaczęłaś je tworzyć. Twoja wyobraźnia podsuwa Ci wspaniałe rozwiązania, które idealnie wplatają się w materiał :)
    Poranek? Zwiastun nowego, nieznanego jeszcze dnia :)
    Wszystko zależy który to jest poranek :) ale najważniejsze, żeby zaczynał dobry dzień
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.