czwartek, 9 kwietnia 2015

Współistnienie

Ziemia - planeta, na której przyszło nam żyć. Piękna, jedyna, niepowtarzalna. Na której (gdyby nie obecność człowieka, a zwłaszcza jego rabunkowej gospodarki, która niszczy środowisko) wszystko ma swoje miejsce i czas. Wszystko jest spójne i żyje w symbiozie. Słońce, chmury, woda, gleba, rośliny, zwierzęta. Wszystko to jedna całość. Zanik choć jednego elementu oznacza dla reszty chaos. Zachowajmy wspólnie tą symbiozę, to współistnienie dla następnych pokoleń.

Naszyjnik "Earth"












Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Koraliki" :)



Pozdrawiam Was Sylwia

31 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudownie czarujesz jak ty to robisz :) każda Twoja praca wywołuje u mnie pozytywne emocje :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) a jak robię? zaglądam w głąb mojej duszy :) pozdrawiam cię ciepło

      Usuń
  2. Ziemia i Miss Universe w jednym :). Takie skojarzenie z tą wstążką jak szarfa. Piękny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym nie pomyślałam :) ale fakt tak to wygląda :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Twoje prace są niesamowite! ile tu roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak trochę godzin tu jest spędzonych przy tym naszyjniku :) pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  4. Jest przepiękny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Bałabym się nosić żeby nie zniszczyć. Cudnie zrobiony! Nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziemia... cudnie skomponowana! Raz jeszcze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace piękne i niepowtarzalne! Można tylko pozazdrościć inspiracji i weny twórczej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca :) Cudnie kolorki dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z ogromnym westchnieniem zachwytu powiem CUDOWNY! Taki harmonijny, delikatny i świeży. A naturalna deska stanowiąca tło, podkreśliła jego piękno i współistnienie z naturą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bogaty w sobie i nietuzinkowy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna natura, piękna inspiracja i cudowne wykonanie . Śliczna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, piękne nawiązanie do ekologii

    OdpowiedzUsuń
  13. Wisior przepiękny:) z przyjemnością i zachwytem oglądam Pani prace bardzo dużo różnych technik a te sutaszowe prace- cudo nie można oczu oderwać wszystko takie piękne i starannie wykonane. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z koralikami jeśli będzie miała Pani ochotę to również zapraszam na mojego bloga, pozdrawiam serdecznie:)
    http://mojekoralikowanie.blogspot.com/2015/04/opaska-sutasz.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciłam się ogromnie,rzec można - nieziemska praca ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe cudo! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wisior cudne kolory że o wykonaniu już nie wspomnę przyjemnie patrzeć na twoje prace Sylwiu

    OdpowiedzUsuń
  17. Luna, jak zwykle niesamowita praca, to łączenie faktur, kolorów... szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wisior i świetne połączenia materiałów!
    Pozdrawiam szufladowo!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.