czwartek, 2 kwietnia 2015

Energia Wszechświata

Witajcie serdecznie,

na początek chciałam Wam wszystkim podziękować za komentarze jakie zostawiacie pod moimi postami. Nie zawsze mogę na nie odpowiedzieć, ale każdy z nich jest dla mnie cenny i dodaje mi skrzydeł - dziękuję :*

Dziś chciałam Wam pokazać coś co powstało ostatnio w mojej pracowni. Jest to naszyjnik z przepięknym donutem, na który składają się różnego koloru jaspisy i piryt. Jak go zobaczyłam poczułam niesamowitą energię przepływającą przez niego. Dodatkowo kolory, które są w nim zawarte potęgują to uczucie. Z resztą nie od dziś wiadomo, że wszystko co nas otacza jest energią i podlega jej przemianom. Materia jest też tylko formą energii. My - nasze ciała, nasze myśli, nasze dusze, nasze uczucia to też forma energii wszechświata. Stanowimy jedność z energią kosmosu. Energia to życie - życie to energia. Energia pozwala na wzrost roślin, zwierząt i nas. Wszystko we wszechświecie i on sam istnieje dzięki boskiej energii. Dzięki temu, że jesteśmy energią możemy tak na prawdę zrobić wszystko, jedynie co nas powstrzymuje od tego to nasz rozum, który stawia nam granice. Otwórzmy się zatem na tą energię kosmosu, aby nas wypełniła, aby przepływała przez nas. Połączmy się z kosmosem, niech jego energia doda nam siły, niech nasze wibracje współgrają z nim. Niech wypełni nas harmonia.

"Energia Wszechświata"








Na końcówce zapięcia umieściłam lemniskatę, czyli symbol nieskończoności tak jak nieskończona jest energia wypełniająca kosmos.


Donut jest tak piękny, że nie mogłam się zdecydować, którą stronę bardziej wolałabym zasłonić. Na szczęście udało mi się zastosować takie jego obszycie, że stał się on dwustronny :) i można cieszyć się obiema jego niesamowitymi stronami.




Na dziś to wszystko czym chciałam się z Wami podzielić. Zmykam do kolejnych czekających na mnie projektów - aby moje myśli (będące energią) za pomocą mojej pracy (też energii) przeistoczyć w biżuterię (materię, która też jest zespołem wibracji energetycznych). 

Życzę Wam pięknego dnia Sylwia

19 komentarzy:

  1. Ależ to piękne! Tyle w nim radości i optymizmu. Wspaniałych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci pięknie za przemiłe słowa i życzenia świąteczne :)

      Usuń
  2. cudo- chcialabym tak pieknie umiec obszywac kamienie - cudo naprawde !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beatko - a co do umiejętności to kwestia ćwiczenia :)

      Usuń
  3. Wspaniały!! Widziałam na fb i sie nim zachwycałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za energetyczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bije z niego energia dobrze że nie zasłoniłaś żadnej ze stron bo straciłby dużo uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!!! Wisior jest naprawdę wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i bardzo dobrze, że dwustronny - wielka szkoda byłaby, gdyby go z jednej zasłonić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie oprawiony donut na ciekawym 'łańcuchu'! Wspaniale, że obustronny i że ma symbol nieskończoności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i taki duży. Śliczna oprawa.
    Niech dobra energia będzie z Tobą w świąteczne dni i całą wiosnę :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lepiej powiedz gdzie kupiłaś tego donuta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tego donuta odkupiłam od koleżanki - nie wiem skąd ona go wzieła. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.