poniedziałek, 19 października 2015

Drzewo życia

Drzewo życia - jak każdy z nas wie to  rajskie drzewo, którego owoce darzyły nieśmiertelnością. Występuje w świętych księgach judaizmu (Tora) i chrześcijaństwa (Biblia). Ono też stało się moim natchnieniem do wykonania kompletu składającego się z naszyjnika i klipsów.

"Drzewo życia" 










 To połaczenie mocy drzewa życia z mocą jaspisu i oliwkowych jadeitów. Jaspis daje zdrowie, relaks, spokój i harmonię, jadeit zaś jak wierzono przedłuża życie. Tak więc te minerały połączyłam ze sobą. Kolory też nie są tu przypadkowe. Zieleń to kolor leczący, a brąz przyspieszający. Złoto to jak promienie słońca, które dodaje nam energii.

Dziękuję Wam za wszystkie cudowne komentarze i tu na blogu i na fan page, są one dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię ma sens.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie Sylwia

9 komentarzy:

  1. Cudo jak zawsze! Piękny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet, bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia ale cudo i te jesienne barwy- wow

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przemyślana praca. Uwielbiam motywy roślinne i kolory drzew, dlatego wzdycham do Twojego drzewa życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo klimatyczny i jesienny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Ależ cudny zestaw! :) Jestem oczarowana :) Zwykle nie wiem, co można by zrobić ze złotym sutaszem, a tutaj jest wkomponowany idealnie! :)
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.