czwartek, 8 października 2015

Jesienne słońce

Witajcie jesiennie :)

Jesiennej zadumy czas nastał. Powoli przyroda wycisza się, aby odpocząć po czasie wzrostu i wydawania plonów. Zaduma ta w tym roku rozpieszcza nas słońcem i przepiękną paletą barw :) i oby tak było jak najdłużej.

"Jesienne słońce"




"Jesienne słońce" - broszka z howlitem. Kolory zatrzymujące promienie słońca, aby cieszyć się nimi w zimowe dni. Zdjęcie inspiracji powstało na przełomie sierpnia i września w cudownym miejscu jakim jest Gabrielnia :)

Chciałam podziękować Wam za tak duży odzew pod poprzednim postem. Wszystkie komentarze, które tam zostawiłyście po prostu dodały mi bardzo dużo pozytywnej energii do dalszego tworzenia. Dziękuję :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich Sylwia

23 komentarze:

  1. Śliczna energetyczna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna. Można nosić słońce przy sobie, nawet w najbardziej pochmurny, szary dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci za piękny komnetarz :) pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  3. Faktycznie bardzo słoneczna :) Aż się cieplej robi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna broszka. Nie przepadam za żółtym, ale w tym wydaniu jest super :-) Wszystko w niej wspaniale współgra.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za przemiłe słowa pozdrawiam

      Usuń
  5. o tak idealna na pochmurne dni:)) śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słoneczna broszka :) Howlit dostał piękną oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy broszka została wykonana przez ciebie? Jeśli tak gratuluję kreatywności, bardzo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu tak broszka jest mojego wykonania :) dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  8. Broszka faktycznie jest piękna i zasobna w jesienne barwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszka jest przepiękna!! Moja mama byłaby zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo trochę na przekór tej pogodzie co nas nie rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, słoneczna broszka, w sam raz na tę niepogodę za oknem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo! Jak zawsze piękną biżuterię wykonałaś. Broszka jest przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.