czwartek, 14 kwietnia 2016

Egipskie ..... ciemności?

Egispkie ciemności? Nie chodź po częstotliwości wpisów na blogu można by powiedzieć, że coś tu wieje ciemnością ;) a raczej brakiem systematyczności. Więc czas wziąć się do poprawy tego stanu rzeczy.
Trochę się wydarzyło w moim życiu od ostatniego wpisu. Ale żeby informacji nie było za dużo w jednym tekście zacznę od kompletu, który był tworzony już jakiś czas temu tylko wena na dłuższą chwilę gdzieś znikła, aby go skończyć, a i pobyt w szpitalu po drodze się przydażył.
Mam przyjemność zaprezentować Wami komplet

"Kleopatra"



Minerały jakie wybrałam do jego stworzenia to lapis lazuli z pięknymi wstawkami koloru złotego. Otoczyłam je koralikami toho i super duo w moich ulubionych kolorach.








Moją pracę zgłaszam na konkurs Szuflady "Starożytne cywilizacje".


Zapraszam Was również do polubienia mojego fan page Perła Art, gdzie ukazują się częściej  niż na blogu nowe projekty biżuteryjne.

Dziękuję Wam za odwiedziny tu i komentarze są one zawsze dla mnie bardzo ważne. Już niedługo kolejne wpisy.
Pozdrawiam Sylwia

12 komentarzy:

  1. Przepiękny komplecik, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za miły komentarz :) pozdrawiam

      Usuń
  2. WOW!!! Ależ cudo! Przepiękny komplecik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplet, bardo podoba mi się dobór barw, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet, ciekawie wyglądają te duo w kolczykach i po części w naszyjniku.
    Wystają tak na przekór i robi to bardzo sympatyczne wrażenie :)

    No i muszę przyznać, że kolorystycznie całość jest pięknie połączona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie Kamila za ten komentarz :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Ciemności, w przeciwieństwie do twojej biżuterii, Sylwuś nie wywołują uśmiechu na twarzy. A tym bardziej ogromnego zachwytu. Śliczny komplet wyszedł spod twoich rąk :) Mam też nadzieję, że i ze zdrówkiem już dużo lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu :) takie słowa z ust osoby, która tworzy cuda to najlepszy zastrzyk energii do tworzenia dalej :) a co do zdrowia - biorę leki mam nadzieję, że tym razem będzie poprawa - pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Przepiękny zestaw kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.