piątek, 15 kwietnia 2016

Surowość i delikatność...

Czy można połączyć surowość i delikatność w jedno? Wydawać by się mogło to nie możliwe, a jednak jest. Niedawno Royal Stone ogłosiło nowy temat inspiracji do konkursu, jaki prowadzą w ramach tworzenia kalendarza na rok 2017. Temat brzmi "W krainie Wikingów". Oczywiście pierwsze skojarzenie padło na serial, który jest obecnie emitowany w TV - choć generalnie telewizji nie oglądam to czasem przechodząc przez salon zerknę, co mój mąż ogląda, więc i parę odcinków widziałam tego serialu. I teraz wracając do tego, czy można połączyć surowość i delikatność w jedno? Oglądając ten serial i patrząc na brutalny świat walk i przyrodę Skandynawii widzimy surowość. Z drugiej strony mamy pokazane zwykłe życie rodzinne - kobiety, matki, dzieci, mężczyzn, ojców, ich uczucia - czyli delikatność. Mając to na uwadze jak i stroje z tamtej epoki stworzyłam na konkurs kolczyki.

Kolczyki "Aslaug"



Kraina Wikingów z czasów historycznych kojarzy mi się z surowością i bliskością z naturą, stąd też kolczyki, które stworzyłam są utrzymane w kolorystyce barw Ziemi, czyli brązach i zieleni. Dodatkowo elementy metalowe nawiązują do oręża Wikingów jak i szarości stoków górskich otaczających wioski ludzi północy. Są one subtelne i delikatne zarazem jak uczucia, które łączyły Wikingów w rodziny.


A tu na zdjęciu jest widoczny przód i tył kolczyków


 i tok myśleniowo - roboczy do tematu inspiracji - jak widać pomysłów było parę, niestety czas jakoś się skurczył i wyszły tylko kolczyki


Jeśli moja praca podoba się Wam to zapraszam do jej lajkowania tu: Konkurs Royal Stone 

Życzę Wam udanego weekendu 

Pozdrawiam Sylwia

10 komentarzy:

  1. No brakło mi słów, podziwiam i podziwiam, świetnie oddane tematowi, życzę powodzenia i pędzę "zalajkować" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolczyki :) Piękne połączenie kolorów idealnie pasujące do elementów metalowych :) Nie znając tematu, od razu skojarzyłabym to z kulturą Wikingów, w końcu jestem dziewczyną z Wyspy. Wyspy Wikingów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca, trochę etniczna, ale nadal elegancka. W końcu kobiety lubią elegancje, niezależnie od czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło Ci to przepięknie! :) Temat bardzo mi się podoba, a to jak do niego podeszłaś, robi wrażenie! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki i fajnie dobrane kolorki, bardzo dobrze wygląda z sutaszem ten metalowy ażurek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki, tył również bardzo mi się podoba :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwuś, za każdym razem jak oglądam twoje prace mam wrażenie, że jestem w jakieś cudownej bajce. Albo, że cofnęłam się w czasie. I tak jest w przypadku tych kolczyków. Gdybym je ubrała, jestem pewna, że podbiłabym serce jakiegoś Wikinga :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są fantastyczne. Idealnie w temacie. Zasługują na uznanie jury bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, genialna forma i super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.