środa, 27 kwietnia 2016

"Iris" i zaproszenie na warsztaty

Witam Was serdecznie mimo dzwoniącego deszczu za oknem.

Dziś chciałam Wam zaprezentować komplet nad, którym pracowałam ostatnio. Komplet, który powstał dla bardzo wyjątkowej osoby, która wniosła w moje życie poczucie tego, że jestem na właściwej drodze, pomogła mi zaufać mojej intuicji, pokazała, jak szukać w sobie wewnętrznej harmonii.

Komplet "Iris"



 Komplet w fioletach w połączeniu z nutą metallic moss. W naszyjniku głównym minerałem jest przepiękny ametyst, a w kolczykach lepidolity, dodatkowo dołączyłam do tego zestawu agaty i jaspisy.  Wisior w naszyjniku, jak i kolczyki są dwustronne.








Chciałąm Was serdecznie zaprosić również na warsztaty, na kórych będę uczyć, jak wykonać biżuterię w technice sutasz i beading. Taka biżuteria to super pomysł na prezent dla najbliższych.


Mamy jeszcze kilka wolnych miejsc na warsztaty biżuterii. Zapraszam do zapisów u pani  Marioli Słoki, tel. 41 374 10 86.

A na biurku w pracowni już kolejne rzeczy się tworzą.
Pozdrawiam Was i życzę miłego wieczoru Sylwia

5 komentarzy:

  1. Piękny komplet, lubię ametyst, a Ty bardzo stylowo go oprawiłaś :) Mnie też przydałaby się taka osoba od wewnętrznej harmonii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!!! Ależ piękny ten komplet!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplet:)Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie niesawmoity ten komplet. Te muśnięcia odcieni lawendy i fioletu są genialne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.