poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Opowieści z morzem w tle

Witajcie,
parę dni temu miałam przyjemność spędzić tydzień nad Bałtykiem. Tym razem przywitał nas granatowo-szarym kolorem i dużymi falami, ale że ja nie jestem z tych osób co uwielbiają się smażyć na plaży więc mi to nie przeszkadzało. Nasz pobyt upłynął pod znakiem spacerów po plaży, jedzeniem pysznych ryb i robótkowaniem - tak na urlop zabrałam również mój mini-warsztat :) i dzięki temu powstały dwie pary kolczyków, a trzeci projekt się rozpoczął.

Pierwszy projekt to kolczyki w technice sutasz z howlitami i akwamarynami.

Kolczyki "Błękit oceanu"


Druga para to z kolei haft koralikowy z jedwabiem shibori w roli głównej i koralikowym miksem toho.

Kolczyki "Morska toń"


Oby dwie pary zostały wczoraj wylicytowane na aukcji charytatywnej w Stąporkowie, gdzie zbierano pieniądze na wyposażenie świetlicy dla dzieci niepełnosprawnych.

Kolczyki z tego postu zgłaszam do Blogowe podróże - lato 2016



A na warsztacie obecnie zupełnie inne kolory mam - ale tą pracę pokażę za kilka dni :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam pięknego dnia Sylwia

P.S.
Kilka wspomnień z nad morza :)








16 komentarzy:

  1. Przepiękne kolczyki, cudowne. A zdjęcia zachwycające wszystkie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie za miłe słowa :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Przepiękne kolczyki. Tak mi żal, że i czasu mi brak i wzrok nie ten i że musiałam zarzucić moje próby z sutaszem. Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak jest, że nie zawsze można robić to co by się chciało, ale może kiedyś jeszcze uda się wrócić do sutaszu :) - dziękuję za miłe słowa - pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Witam cieplutko nocna porą:) Mały relaks przed snem i radośc dla oczu ! Cudowna praca, gratuluje i życze samych twórczych senków!!! Pozdrawiam!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolczyki i widoki :) pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki, widać w nich morskie inspiracje :)
    Z urlopem chyba byłam na bieżąco, dzięki instagramowi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Aniu :) dziękuję - tak na insta byłas na bieżąco ;) pozdrowienia dla ciebie i Huberta :)

      Usuń
  6. WOW!!!!!!! Obie pary są zachwycające! Kocham te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, świetne fotki! Cieszę się że Twoja artystyczna dusza kwitnie. A czytać Twojego bloga jest jak lekarstwo na umęczoną duszę :D Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy i miłego weekendu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Artur :) dziękuję za odwiedziny na blogu :) i tak miłe słowa :D pozdrawiam cię serdecznie i również udanego wieczoru weekendowego :)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.