poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Odkurzanie bloga ;) i dużo nowości biżuteryjnych :)

Witam Was serdecznie,

długo nic tu nie publikowałam, ale czas najwyższy odkurzyć porządnie i zmieść pajęczyny ;) z mojego zakątka podłogi w przestrzeni interentowej. Osoby, które śledzą mnie na facebook'u wiedzą, że cały czas powstają nowe biżuterie w mojej pracowni. Trwają też prace nad projektami pewnymi tajnymi, o których już niedługo będę mogła więcej napisać jako ich koordynator - ale póki co cicho sza ;)

W trakcie tego dłuższego milczenia mojego miałam przyjemność prowadzić warsztaty biżuteryjne w Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Stąporkowie, gdzie pod moim okiem grupa przemiłych kursantek zdobywała umiejętności z zakresu techniki beadingu i sutaszu. Atmosfera była bardzo miła. Myślę, że większość pań, które wzięła udział w kursie będzie dalej wykonywać biżuterię dla przyjemności :)

Z panią dyrektor MGOKiS w Stąporkowie panią Katarzyną Sorn












Jak już wspominałam w mojej pracowni powstało parę biżuteryjnych projektów  - o to one :)

Kolczyki "Zapach lata"


I na właścicielce :)

Broszka "Merlin Monroe"


I na właścicielce :)

Czasem tworzenie odbywało się w ekstremalnych warunkach  - ale jak czas godni to tworzy się wszędzie ;)


Żeby potem powstał taki o to komplet "Andromeda"


I na właścicielce :)

Kolczyki "Galatea"


Naszyjnik "Violet"


Naszyjnik "Star"


Potem było szlifowanie na moim motocyklu - tak mam mój własny motocykl :D na szczęście skończyło się niegorźnie - ale przez miesiąc miałam rękę wyłączoną z użytku


I powrót do tworzenia - kolczyki "Subtlety"


Bransoletka "Amaltea"


Bransoletka "Śliwkowy sad"


I tak wygląda moja działalność od ostatniego wpisu na blogu :) mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym odkurzaniem ;) i porcją dość sporą zdjęć.

Oczywiście na biurku mam już kolejny projekt rozpoczęty - ale to już w następnym wpisie.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

5 komentarzy:

  1. Odkurzaj częściej! :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwwwwwww!Jestem oczarowana !!!Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Czuje się tu jak w raju <3 Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywną energię zroszoną uśmiechem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W głowie się kręci od tych nowości:) cudownie tu zajrzeć :) pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana wszystko wszystko piękne !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.