niedziela, 21 sierpnia 2016

Angarika - kwiat

Witajcie w ten niedzielny wieczór,
za oknem już ciemno dziś a w szyby dzwonią krople deszczu. W taki dzień jak dziś, w którego zapachu czuje się już powiew jesieni człowiek pragnie jeszcze przez chwil parę cieszyć się latem, jego ciepłem, zapachem kwiatów, trelem ptaków pośród koron drzew. Dlatego też i w mojej pracowni powstała biżuteria bardzo kolorowa - bransoletka "Angarika - kwiat", która została zainspirowana Indiami, a dokładnie hinduskimi kobietami i ich niesamowicie barwnymi strojami sari, które fascynują mnie swoimi połączeniami kolorystycznymi. Czy nie chciałyście kiedykolwiek mieć na sobie takiego wspaniałego, kolorowego sari? Poczuć się pięknie i kobieco? Jak kwiat?

Bransoletka "Angarika - kwiat"














Bransoletkę wykonałam przy użyciu jaspisów cesarskich, jedwabiu shibori, koralików toho i miyuki. Zapięcie jest ze srebra próby 925, a bransoletka podszyta fioletową naturalną skórką. Została ona wykonana techniką haftu koralikowego.

Bransoletkę z tego postu zgłaszam do Blogowe podróże - lato 2016



A na biurku pracowni już kolejne zestawy kolorystyczne czekają na swoją kolej do realizacji :)
Dziękuję Wam za to, że zaglądacie tu do mnie i za komentarze dzięki, którym wiem, że to co robię pdoba się nie tylko moim najbliższym.
Życzę Wam pięknej niedzieli Sylwia

6 komentarzy:

  1. Przepiękna błyskotka :) przykuwa z pewnością uwagę i materiały ładnie dobrane - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie kolorowa bransa, prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Jest piękna, genialnie wykonana i w fantastycznych kolorach :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia, ta bransoletka jest po prostu bajeczna :) Przepiękne kolory, kamienie, mistrzowskie wykonanie. Do tego porcja energii i uśmiechu. Cudo! :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.