sobota, 10 września 2016

Senne marzenia

Senne marzenia - noc granatowa rozpostarła nad światem swe skrzydła. Zaległa cisza. Wychodzę przed dom, aby spojrzeć w niebo. Marzę.... i mam nadzieję, że te marzenia wypowiedziane późną nocą do gwiazd spełnią się ....

Broszka "Senne marzenia"


Główną ozdobą broszki jest piękny niebieski lapis lazuli, na którym wyraźnie odcina się złoty piryt, niczym gwiazdy na nocnym niebie. Minerał otoczony jest japońskimi koralikami miyuki oraz toho. Wokół broszki błyszczą wdzięcznie, niczym gwiazdy na niebie, fasetowane oponki. Całość podszyta naturalną niebieską skórą.











I tak senne marzenia powoli nabierają również życia w świetle dziennym - trzymajcie kciuki, więcej póki co nie mogę napisać, żeby nie zapeszyć.

Cieszę się bardzo, że tutorial na kolczyki z jedwabiem shibori z poprzedniego postu podoba się Wam :) mam nadzieję, że pokażecie jakie piękne prace powstają z zastosowaniem shibori :) jestem bardzo ciekawa.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

7 komentarzy:

  1. Sylwio - chcę się nauczyć -już mnie znasz na tyle ze się postaram - serdeczności ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marysiu :) wiem i życzę Ci powodzenia :) pozdrawiam serdecznie Sylwia

      Usuń
  2. Cudowny lapis, do tego tak pięknie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna oprawa pięknego kamienia :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.