poniedziałek, 5 września 2016

Jesienny wodospad

Witajcie,
wakacje się skończyły, co zwłaszcza dziś gdy od rana za oknem pada deszcz odczuwa się bardziej. W ostatnich dniach w mojej pracowni powstało kilka nowych rzeczy, dziś zaprezentuję jedną z nich, a jest nią wisior "Jesienny wodospad" wykonany techniką haftu koralikowego z użyciem lapis lazuli i naturalnego korala oraz jedwabiu shibori.

Wisior "Jesienny wodospad"



 Lapis lazuli użyty w wisiorze ma  wzmocnić silną wolę, koncentrację, ale również wprowadzić harmonię w kontaktach z ludźmi. Koral zaś dodać energii, wzmocnić siły, w wielu kulturach uważany jest za talizman ochronny, chroni od uroków i złego spojrzenia, przed chorobą i zdradą. Mam nadzieję, że w takim połączeniu minerały będą spełniać swoje zadanie :)








Chciałam też zapowiedzieć, że  już niedługo ukaże się na stronach Bazaru Dekoracji tutorial (kurs krok po kroku), nad którym w ostatnich dniach pracowałam przy okazji wykonywania pewnych kolczyków :) ale o tym więcej, jak już kurs będzie dostępny on-line w Bazarze Dekoracji :)

Dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu, jak i na fan page Perła Art  i wszystkie ciepłe słowa, które zostawiacie - dodają mi one siły do dalszego tworzenia.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego wieczoru Sylwia

5 komentarzy:

  1. Dziewczyno...Ty tworzysz prawdziwą magię !
    Przepiękny wisior !!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie ognistej czerwieni z chłodnym błękitem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory i piękna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to bardzo efektownie i elegancko. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wisior! Sam jego widok dodaje energii. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.