czwartek, 8 września 2016

Kolczyki "Kaveri - rzeka" tutorial z użyciem jedwabiu shibori

Witajcie serdecznie,
dziś chciałam Wam zaprezentować tutorial nad jakim pracowałam od dwóch tygodni. Sama praca nad kolczykami, które powstały do kursu oczywiście nie trwała dwa tygodnie ;) ale jeśli robi się tutorial to zajmuje to sporo więcej czasu niż przy noramlnym projekcie biżuteryjnym, ponieważ przygotowanie materiałów i każdy krok szycia należy udokumentować fotograficznie, a potem obrobić tą ilość zdjęć i opisać.
W tym miejscu chciałam podziękować za współpracę Bazarowi Dekoracji :) to dzięki produktom z Bazaru, a zwłaszcza cudnej urody, jeśli chodzi o kolorystykę i jakość, shibori powstał ten kurs :)
Jeśli będziecie mieć jakieś pytania to zapraszam do kontaktu ze mną - odpowiem na pytania, które ewentualnie pojawią się po obejrzeniu kursu :) dodam, że w tutorialu znajdziecie też elementy dotyczące sutaszu i haftu koralikowego :)

Kolczyki "Kaveri - rzeka"


Tutorial znajduje się na dysku google - mozna go zobaczyć bez logowania do usług google.









Życzę Wam powodzenia w "ujarzmianiu" ;) jedwabiu shibori, ale jak chyba widzicie po tutorialu "nie taki diabeł straszny, jak go malują" ;) Ciekawa jestem jakie piękne prace stworzycie z jedwabiem, jeśli będziecie miały chęć to zachęcam do zostawiania w komentarzach linków do swoich prac, a za jakiś czas utworzę post i pokażę co tworzycie z jedwabiu shibori :)

Pozdrawiam serdecznie Sylwia


8 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, cudowne. Tutarial przeglądnęłam jest bardzo czytelny, ale czy to naprawdę takie łatwe okiełznać ten jedwab? Mam trochę wątpliwości. Jak spróbuję i coś mi wyjdzie to się pochwalę :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za miłe słowa :) a co do trudności na prawdę to nie takie trudne :) trzymam kciuki i czekam na efekty :) pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  2. Sylwia, jak zwykle perfekcja w każdym calu :) Tutorial świetny, czytelny i jasny. A kolczyki....cud-miód-malina :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję ci za te słowa :* są dla mnie bardzo ważne zwłaszcza jeśli chodzi o tutorial :) pozdrawiam serdecznie Sylwia

      Usuń
  3. Super tutorial, bardzo czytelny i przejrzysty :) Same kolczyki po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolczyki. Tutorial bardzo dobrze zrobiony, czytelny i jasny, nawet taki laik jak ja wszystko obczaił. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jakie piękne! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki są przepiękne a do tutka zajrzę na pewno!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.