czwartek, 29 września 2016

Ptasie opowieści

Witajcie czwartkowo, już za niedługo rozpocznie się pierwszy weekend października. Bardzo szybko przebiegł dla mnie wrzesień obfitując w różne wydarzenia i te miłe i nie - bo życie jest jak zawsze różnorodne. Ostatnie dni spędziłam z synkiem w szpitalu - na szczęście dziś już jesteśmy w domu. Przez ten czas powstało parę biżuteryjnych projektów. W tym między innymi kolczyki w pięknych odcieniach zieleni, dla pewnej miłośniczki ptaków :) mam nadzieję, że się spodobają :)

Kolczyki "Ptasie opowieści"



Kolczyki "Ptasie opowieści" wykonane są w technice soutache z kulkami soczyście zielonych jadeitów i pięknie wybarwionymi piórami, które dodają kolczykom lekkości. Tył pracy wykończony jest naturalną skórką w kolorze oczywiście zielony.

Reszta nowości w kolejnych wpisach już niedługo :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnej nocy Sylwia

P.S.
przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione na parapecie szpitalnym w niezbyt dobrym oświetleniu i telefonem
#PerłaArt #soutache #kolczyki #pióra #earrings

4 komentarze:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.