poniedziałek, 19 września 2011

wygrałam Candy:)))

Witajcie, ale ten czas pędzi. Na nic człowiek ostatnio czasu nie ma. Ciągle coś.... Ale w natłoku życia są i przyjemne chwile:) Dziś okazało się, że wygrałam Candy w Magicznym Zakątku :)))))
Ach jakie moje zdumienie było niesamowite bo okazało się, że mój post pisałam 13 sierpnia i miał numer 13:))))) i jak tu pisać, że ta liczba przynosi tylko pecha? Byłam drugą osobą wylosowaną do serca - czyż nie urocze? Bardzo ale to bardzo jestem szczęśliwa:))))))


Zapraszam was również do odwiedzenia mojego nowego blogu, gdzie prezentuję dwa nowe kompety sutaszowej biżuterii. 
Bardzo się cieszę, że moja wymianka w kolorach jesieni cieszy się wśród was aż takim zainteresowaniem:) jest nas już 40 czyli póki co 20 par:))) Już nie mogę doczekać się dnia losowania. Pozdrawiam was wieczornie.

6 komentarzy:

  1. Piękny prezencik wylosowałaś. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje:) ja też nie mogę się doczekać losowania :):) zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy i niedługo zapraszamy na nasze pierwsze candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. Zapraszam również do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje gratulacje :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)) Śliczne serducha

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.