wtorek, 6 września 2011

DODATKOWE LOSOWANIE!!!

Dziewczyny ponieważ jedna z osób, który uczestniczyły w zabawie nie odezwała się ani tu na blogu ani nie przysłała na email swojego adresu (pisałam, że czekam na kontakt do poniedziałku 5 września) więc przeprowadzam wśród uczestniczek Candy dodatkowe losowanie:) i w ten oto sposób nową właścicielką herbaciarki o tej:

STAJE SIĘ ......

 A POD TYM NUMEREM KRYJE SIĘ.......

GRATULUJĘ ELU :))))
Proszę cię o podanie adresu, na który mam przesłać herbaciarkę - czekam do czwartku 8 września.

Bardzo cieszę się, że jest już nas 17 osób do wymianki w kolorach jesieni:) zapraszam do udziału w zabawie. Na nowym blogu nowa biżuteria sutaszowa:) do obejrzenia. Pozdrawiam wszystkie osoby zaglądające w moje progi.




5 komentarzy:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.