sobota, 3 września 2011

Wymianka wakacyjna:)

Witajcie dziś chciałam wam pokazać co dostałam i co zrobiłam w wymiance wakacyjnej u Kasi :) Chciałam na wstępie podziękować Kasi za zorganizowanie zabawy na swoim blogu. Miałam tą przyjemność, że właśnie Kasia była moją wymiankową parą:) A żeby was nie trzymać dłużej w ciekawości zamieszcza zdjęcie cudów i smakołyków, które od Kasi dostałam. Wszystko zostało rozdysponowane:) Część skonfiskowana przez moje dzieci  - Obrazek zawiśnie w przedpokoju który sąsiaduje z pokojami dzieci, a Tilda grzecznie siedzi sobie na półce i obserwuje życie domowe. Słodyczy już dawno nie ma;) i herbatek też. Serwetki skrzętnie schowane czekają na swoją kolej.





DZIĘKUJĘ BARDZO KASIU ZA WSZYSTKIE TE CUDOWNE RZECZY:*

A ja dla Kasi zrobiłam dwie pary biżuterii jedna sutaszowa "Letni deszcz" - masa perłowa w otoczeniu sutaszu w kolorach turkusu i żółci i druga decoupage "Wiosenny ogród". Do tego dodałam przydasie: serwetki i podkładki korkowe i herbatki smakowe (nie ma ich na zdjęciu). Mam nadzieję, że prezent się podoba. 




Pamiętacie parę postów temu chwaliłam się wygranym Candy:) dziś prezentuję wam już biżuterię u mnie:)))) byłam już na radzie pedagogicznej w niej  - zrobiła furorę:))))



NA KONIEC ZACHĘCAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU 

3 komentarze:

  1. super gratuluję udanej wymianki :) i wygranego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwie się , że zrobiłaś furorę. Jest piękny ten komplet :))))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.