sobota, 1 października 2011

Wymianka w kolorach jesieni - pary wymiankowe:))))

Witajcie,
dziś oprócz par wymiankowych w poście znajdzie moje zdjęcia :) czasem lubię uwiecznić to co mnie otacza :)





Bardzo ale to bardzo cieszę się, że aż 54 osoby zapisały się do mojej wymianki. Nie spodziewałam się takiego odzewu. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu dziewczyny:) Przeprowadziłam właśnie losowanie metodą tradycyjną i oto prezentuję wam pary wymiankowe. Za chwilkę porozsyłam wam adresy waszych wylosowanek i przypomnę parę niezbędnych rzeczy związanych z wymianką. Mam nadzieję, że każda z was wywiąże się z wymianki. No dobrze żeby nie przedłużać oto pary wymiankowe:
1)Zuzanna z Alicją
2) Czarna Cytryna z Cecyliarodzinaidom
3) Alveaenerle z Esterson
4) Rysa z Olllq
5) Edith z Katariną79
6) Paaulisska z Gala Jewelry
7) Babcia Bogumiła z Aleksandra Nut
8) Ulotne Chwile z Lucyną
9) Modrak z Cohenna
10) Loken z Puchilinką
11) Ivonn z Kasiekw
12) Ela17 z Dorotą
13) Izary z Qurą Domową
14) Justyna z Joanną  Justynko gratuluję otwarcia sklepu:)))
15) Dzikakotka7 z Etoile
16) Zmierzch Luny z Agnieszką z Odstresowni
17) Kasia z Karolą-2008
18) Ania z Marapuamą
19) Jolagry z Jotkaa
20) Majka z Katarzynką
21) Moje brzydactwa z Raeszką
22) Kaliszmade z Miką
23) Kgosia z Maggie
24) Marzena z Dzikim Imbirem
25) Dysiak z Błahostki Małej Mi
26) Igoria z Artystka26
27) Reni z Uroczysko Luny(Tworzone w bzach)

I tak oto powstało 27 par:)))) Mam nadzieję, że każda z was będzie zadowolona z paczuszki, którą otrzyma. Losowanie i pisanie tego posta zajęło mi sporo czasu, ale jest. Adresiki prześlę wam dziś wieczorem i jutro. Miłej soboty życzę.










DZIEWCZYNY WŁAŚNIE WYSŁAŁAM OSTATNIEGO EMAILA Z ADRESEM
ŻYCZĘ WAM DUŻO WENY TWÓRCZEJ.

10 komentarzy:

  1. super bardzo dziękuję :) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z wymiankowej pary:))) i wzajemnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czas zabierać się do pracy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ze już wszystko jasne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za info i ogranizację wymianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę i zabieram się do pracy! Cudowne zdjęcia- jesien jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za adres i po niedzieli zabieram się do pracy ,bo już wiem co zrobić :) Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moge prosic jeszcze raz @ z adresem?? bo nie dostalam a wszystko juz gotowe;)

    rysa

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysa wyłałam email ale skoro nie dotarł to wysyłam jeszcze raz. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysa wysłałam email na adres kuczki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.