niedziela, 28 sierpnia 2011

WYGRANE CANDY!!!! I WYZWANIA WIZAŻANEK:)

Chwalę się a co;)
Po pierwsze  - WYGRAŁAM PIERWSZE W MOIM ŻYCIU CANDY ZORGANIZOWANE U MALLEJ!!!!! (przepraszam jeśli źle odmieniłam). Na cukierasy składa się komplet onyksowy a tu link do posta żebyście mogły zerknąć co dostanę pocztą:) Jestem przeszczęśliwa:)))))

Po drugie - zajęłam II miejsce w Wyzwaniu Wizażanek pod tytułem "Mrocznie i gotycko" - a to moja praca "Zmierzch" - agat pasiasty i lawa w otoczeniu czarnego i szarego sutaszu.






11 komentarzy:

  1. Piękny wisior :) gratuluje II miejsca i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje kochana. piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :)
    Wisior piękny :))) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. To Bardzo szczerze gratuluję, ale widząc Twoje prace nie dziwię się tym wyróżnieniom- I perwsza wygrana w candy za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również gratuluje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wygrana - gratuluję :) a Twój wisior jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęśliwej wygranej w candy oraz zajęcia drugiego miejsca w wyzwaniu.
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.