wtorek, 15 listopada 2011

Jesienne wrzosy...

Jesień z reguły kojarzy się nam raczej z kolorami złotym, żółtym, czerwonym, brązowym. Ale to też piękno kwitnienia chociażby wrzosów. Są w swojej prostocie cudowne a barw też mają wiele te odcienie fioletów wpadających w niebieskości i kremów też:) tak jak na mojej ostatniej bransoletce:)

Przed wami JESIENNE WRZOSOWISKO - połączenie jaspisów cesarskich z masą perłową w otoczeniu sutaszu w kolorystyce fioletów i kremu. Pracę tą zrobiłam już jakiś czas temu, ale nie mogłam opublikować z dwóch względów. Po pierwsze była to bransoletka zrobiona na prywatną wymiankę z Dysiaczkiem w zamian otrzymałam od Edytki cudowną bransoletkę zrobioną z żółtych agatów - za co ci jeszcze raz serdecznie dziękuję:* droga Edytko, a po drugie zgłosiłam ją na wyzwanie wizażanek - gdzie zdobyła pierwsze miejsce w raz z pracą jeszcze jednej dziewczyny (remis, który mnie bardzo cieszy). Żeby dłużej nie trzymać was w niepewności przedstawiam

oto przed wami JESIENNE WRZOSOWISKO





Na wyzwanie wizażanek powstał też świecznik:)




A takie cudo dostałam od Dysiaczka:)





I jeszcze troszkę wrzosowych klimatów na zakończenie tego posta:) z gorącymi pozdrowieniami dla wszystkich, którzy tu zaglądają:)






20 komentarzy:

  1. Biżuteria piękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zasłużonej wygranej i podziwiam piękne wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria, też bym się powymieniała...ale cóż mogłabym Ci dać?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka CUD... MIÓD... MARZENIE... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne branzoletki, gratuluje zajęcia 1 miejsca!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz serdecznie Ci gratuluje i wyszło,że na świecznik tez głosowałam ;-)
    Emilka R.

    OdpowiedzUsuń
  7. a jeszcze zapytam: Czy to u Ciebie w ogródku rosną te pięknie zachwycajace wrzosy?
    Emilka R.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka! A świecznik śliczny i bardzo jesienny :) Wrzosy masz cudne - tyle różnych odcieni!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze - aż chce się tworzyć dalej :) A co do wrzosów niestety to nie moje:( moje w tym roku padły nie wiem czemu. Więc skorzystałam z zasobów internetu żeby umilić posta. Pozdrawiam wszystkich zaglądających, komentujących, obserwujących:) W przyszłym tygodniu już losowanie par wymiankowych:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent od Dysiaczka cudny, ale te Twoje wrzosowisko....niesamowite. Piękny wzór a kolory....no wiesz, śliwkowe trzewiki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. TE WRZOSY PRZEPIĘKNE...BIŻUTKA ACH.....A DYSIACZEK PRZEZDOLNY I KOCHANY:))...NO I PONAWIAM POKORNIE PROŚBĘ O LIKWIDACJĘ WERYFIWACJI OBRAZKOWEJ:))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem Nurrgula te twoje śliwkowe trzewiki;) a tak w ogóle to witaj w moich skromnych progach:)
    Qro weryfikacja zlikwidowana:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. warto bylo czekac na pokazanie tych cudow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta wrzosowa bransoletka jest przecudnej urody! Już nie mogę się doczekać mojej :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadne zdjęcia nie oddadzą prawdziwego uroku tego fioletowego cuda. Słusznie wygrałaś. A e ja będę nosić ta bransoletkę, to dumna jestem jak paw.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.