poniedziałek, 21 listopada 2011

"Leśna driada"

Organizując wymiankę jesienną miałam przyjemność dostawać  na email prace dziewczyn, które wysyłały do swoich par wymiankoych. Ile ja się na ochałam i achałam nad pięnymi rzeczami, które dziewczyny tworzyły. Na jednej z moich achów i ochów odpowiedziała Zuzanna i zaproponowała wyminakę prywatną. Bardzo się ucieszyłam:) Od Zuzanny dostałam takie o to cuda:


Dla Zuzanny powstały kolczyki "Leśna driada" - ryolit i jaspis afrykański. Mam nadzieję, że Zuzanno spodobały ci się?





Pod koniec tego tygodnia losowanie par wymianki świąteczno - karnawałowej:))) już nie mogę się doczekać. Pewnie wy też. Udanego tygodnia życzę wszystkim zaglądającym do mnie:)

13 komentarzy:

  1. Moja Droga, kolczyki wyglądają cudownie! Niestety paczka jeszcze do mnie nie dotarła... Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki i bardzo trafna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka ... śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za zapisanie się na moje candy, pozdrawiam serdecznie!papa

    OdpowiedzUsuń
  6. tak tak, nie możemy się doczekać, kolczyki, które wysłałaś boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa wymianka, prezenty śliczne jak z bajki. Strasznie podobają mi się takie rzeczy a szczególnie sutaszowe:) Cudeńko:)
    Na losowanie par również czekam, chociaż biorę udział jeszcze w kilku wymiankach i pracy mam dużo:) Ale co tam...od czego są nocki...a potem ile radości jak wymianka się podoba a otrzymany prezencik cieszy.
    WARTO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo!!! piekne prezenty dostałaś, i sutaszki udane kolorki super dobrane,
    P.S. o tych aniolkach Ci wspominałam to są Rafaela Santi Cherubinki

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podpisałam sie
    Emilka R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości:)ja też czekam na pary wymiankowe:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolczyki i do tego zielone;)Teraz ja ocham i acham.Piękne:)Pozdrawiam serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia- tworzysz prawdziwe cuda, te kolczyki są piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki zielone zapierają dech :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.