czwartek, 17 października 2013

Sercowa sprawa....

W sumie można powiedzieć że ostatnio otaczają mnie same sercowe sprawy...w różnym aspekcie tego pojęcia. Zarówno pozytywnym jak i negatywnym. Ale dziś o pozytywach będzie:) Jak wiecie zapisałam się do projektu Biżuteryjki dla WOŚP. Jedną z rzeczy pudełko już wam prezentowałam. Dziś czas na elementy biżuteryjne:) Biorę udział w dwóch projektach. Jeden dotyczy tworzenia biżuteryjnych serduszek do bransoletek charmsowych. Wykonałam dwa serca do bransoletki sutaszowej WODA i bransoletki sutaszowej OGIEŃ.


 Drugi projekt pod nazwą SUPERNOVA to projekt typowo sutaszowy. Co ja piszę to MEGA projekt. Osoby, które śledziły akcję WOŚP w zeszłym roku wiedzą o Tęczaku. Powiem tylko tyle  - to co jest szykowane obecnie przebije ten naszyjnik tysiąckrotnie!!!! Mam to szczęście uczestniczyć choć w niewielkiej części w nim:)



I wspomniane już pudełko do jednej z bransoletek :)


Do każdej z prac powstała karteczka z podziękowaniem:) nie jest to mistrzowskie wykonanie (nie jestem scraperką) ale myślę, że osobie, która wylicytuje rzeczy w akcjach dla WOŚP będzie miło otrzymać od twórców rzeczy taką formę podziękowania za okazane serce:)


Tak więc w ten sposób wygląda mój wkład w akcję Biżuteryjki dla WOŚP 2014. Zachęcam Was do zaglądania na stronę Biżuteryjki dla WOŚP gdzie możecie śledzić postępy prac nad poszczególnymi projektami - a jest ich znacznie więcej niż te, o których ja piszę. 

Ale to dziś nie wszystko;) na Turkusowym Hamaku ruszyła dziś kolejna Siłownia Twórcza "Kuchnia sercem domu" zachęcam Was do wzięcia udziału w tej Siłowni - temat jest ciekawy i dający pole do działania kreatywnego. Na pracę przykładową zrobiłam na szydełku ocieplacz na kubek, żeby w te jesienne długie wieczory moja smaczna herbatka z sokiem z pigwy nie stygła mi tak szybko jak siedzę długo w pracowni:)


Zapraszam Was do TH i zerknięcia jak nasz Zespół poradził sobie z tym tematem - a zapewniam, że jest na czym oko zawiesić:)
Obecnie pracuję nad czymś nowym - trzymajcie kciuki zwłaszcza za moją do tego nowego projektu cierpliwość;) oby mi jej starczyło do ukończenia tego co zaczęłam. 

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

18 komentarzy:

  1. Och Ty moja sercowa kobieto. Zawsze wiedziałam że SERCE to TY masz Wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dziękuję ślicznie:* ty też je masz Wielkie:) buziaki

      Usuń
  2. Piękne prace, jak zawsze > Bo wkładasz w mnie Serce ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luna masz niesamowite szczęście uczestniczyć w tworzeniu tej wielkiej NIESPODZIANKI sutasz, tęczak w zeszłym roku był obłędny! Zawieszki do bransoletek wyglądają super, a o pudełeczku już pisałam. Serduszka urocze :) Pozdrawiam
    Zapraszam na moją wymiankę: http://corale-art.blogspot.com/2013/10/wymianka-mikoajkowa-zapraszam-chetnych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa i za zaproszenie - niestety tym razem nie dam rady wziąć udziału w twojej wymiance za dużo zobowiązań a nie chcę robić czegoś na szybko.

      Usuń
  4. :) Jaki ten świat mały :) Musze Cie poszukać na fb w grupie, bo też szyłam elementy do Supernovej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów będzie rewelacja, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu a projekt sutaszowy po prostu będzie zapierał dech w piersiach:)

      Usuń
  6. Oby te sercowe sprawy były tylko pozytywne, jak w tym poście :)
    Skoro zeszłoroczny Tęczak to pikuś w porównaniu do Supernovej, to z niecierpliwością będę czekać na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że efekt końcowy po prostu będzie jak nazwa projektu - jak SUPERNOVA!!!!
      a co do spraw sercowych wiadomo, że najlepiej jak są tylko pozytywne:) ale życie czasem pelcie różne wersje nie koniecznie takie jak byśmy chcieli...ale grunt to pozytywne myślenie - choć czasem ciężko tak myśleć

      Usuń
  7. serducha śliczne, miałam okazję podziwiać na fb :) Ciekawi mnie projekt sutaszowy - zapowiada się niesamowita praca, czekam niecierpliwie na ostateczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie:) a projekt tak jak pisałam jest MEGA!!! już niedługo zobaczycie jakie cudo będzie:)

      Usuń
  8. Twój wkład w WOŚP jest piękny i nieoceniony! Wspaniale Cię zobaczyć! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko kropelka mała ale zawsze:) a wiadomo, że kropla drąży skałę więc każda kropla jest nieoceniona:) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.