poniedziałek, 21 października 2013

Broszka "Laguna"

Witajcie:) dziś chciałam Wam pokazać nad czym ostatnio pracowałam. Bardzo zawsze podobały mi się minerały w otoczeniu błyszczących koralików. Zaczynając pracę z tym turkusowym howlitem chciałam zrobić z niego bransoletkę ale w trakcie pracy  - oplatania go koralikami toho i taśmą cyrkoniową stwierdziłam, że taki oplot mi się bardzo podoba. Zostawiałam więc w takiej formie minerał i zrobiłam z niego broszkę:)

"Laguna"






Materiały użyte do tworzenia broszki: turkusowy howlit, jaspis krajobrazowy, koraliki toho round 11.0 opaque - lustered turquoise, toho treasure 12.0 trans - rainbow smoky topaz, taśma cyrkoniowa PRECIOSA silver 2,5mm turquoise, broszka podszyta turkusowym filcem.


Chciałam Wam podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim postem  - jest mi niezmiernie miło, że doceniacie mój skromny wkład w akcję biżuteryjek dla WOŚP:)

W pracowni cały czas powstają nowe rzeczy - będę je Wam w miarę systematycznie pokazywać. Zapraszam też Was do uczestnictwa w nowej Siłowni Twórczej, której temat znajdziecie TU oraz na wyniki głosowania w siłowni "Jesienią malowane", które ukażą się dziś wieczorem.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.


24 komentarze:

  1. Fantastyczna, przyznam że taśma cyrkoniowa i haft koralikowy świetnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu taki komplement z twoich słów po prostu dodaje mi skrzydeł bo twoje biżutki to po prostu dzieła sztuki i daleko mi do nich tym bardziej dziękuję ci:)

      Usuń
  2. Cudowna brocha, już ją widzę zapiętą pod stójką... albo jakoś inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie tak albo podtrzymującą jesienną chustę lub szal:)

      Usuń
  3. Tak sobie myślę, że dobrze zrobiłaś rezygnując z bransoletki. Broszka jest śliczna. Prosta, nie przeładowana, elegancka, w cudownych kolorach. Świetnie wygląda połączenie taśmy cyrkoniowej z koralikami. Broszka pierwsza klasa ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuje ci tak jak wcześniej pisałam Asi tak też tobie napiszę - dla mnie słowa uznania od osób, które tworzą piękne prace biżuteryjne to mód na serce:) dziękuję bardzo

      Usuń
  4. Cudownie, fajne kolorki, a taśma cyrkoniowa dodaje broszce wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka cudna !piękna jest ,masz babo talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję ślicznie:) a co do talentu ty też go masz kobietko:)

      Usuń
  6. Śliczna brocha :) bardzo mi sie podobają połączenia z tymi taśmami, ale ja się boję nawet próbować, że mi krzywizny jeszcze bardziej uwydatni :P
    Zapraszam chętnych na świąteczną wymiankę: http://corale-art.blogspot.com/2013/10/wymianka-mikoajkowa-zapraszam-chetnych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) może jednak czas się przełamać i spróbować? to tak na prawdę nic strasznego - powodzenia:)

      Usuń
  7. Bransoletka pewnie tez by była śliczna..ale broszka.. co tu dużo pisać.. jest po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna - chyba dobrze, że nie została bransoletką, chociaż... kto wie, pewnie też byś wyczarowała coś świetnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm pewnie tak ale póki co się nie dowiem;) dziękuję:)

      Usuń
  9. Witaj Sylwio, dziś jak dobrze pamiętam są imieniny Sylwii więc przy okazji wszystkiego dobrego <3 Na blogu http://strzepki-okruchy.blogspot.com/ pojawiły się parki wymiankowe, i tak się składa, że jesteś moim Mikołajem :) Na dniach wyślę zgodnie z zasadami email, ale przed tym się upewnię czy to aktualny adresik : sylwiairena76@tlen.pl ?
    Pozdrawiam,
    Joy z http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.