sobota, 5 października 2013

Z motywem serca i pary wymiankowe

Witajcie, dziś chciałam Wam pokazać jedną z moich prac wykonanych na Wielką Orkiestrę świątecznej Pomocy 2014 - dołączyłam do projektów biżuteryjnych. Dziś nie pokażę Wam jednak moich biżuteryjnych rzeczy ale pudełko, które wykonałam do jednej z szykowanych bransoletek charmsowych:)
Pudełko wykonałam metodą decoupage z użyciem pasty metalicznej, którą pokryłam białym woskiem dzięki, któremu wydobyłam metaliczny połysk.




Zgłaszam to pudełko na wyzwanie cykliczne u Modrak tym razem motywem przewodnim wykonanej pracy miało być serce:)
 
Dziś też odbyło się losowanie wymiankowych par:) o to lista:
5. Ar_nika - Iza
7. Sowiarnia - Sylwia Luna
8. Anko - Sylwia Luna

Najpóźniej jutro wyślę Wam dziewczyny adresy wraz preferencjami waszej wymiankowej pary:) 

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę Sylwio ale czuje presję czy uda mi się przygotować odpowiednie prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniałe i efektowne wieczko do pudełka ! Świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś ciekawego. Fajny efekt. Znowu powinnam prosić o kursik, bo ciągle się od Ciebie czegoś uczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu:) ponieważ jesteś kolejną osobą która chciałabym się dowiedzieć jak taki efekt uzyskać zrobię kurs krok po kroku choć jak zobaczysz jest to bardzo proste:)

      Usuń
  4. Bardzo interesujące to pudełeczko - również czekam na kursik.
    A przy okazji dziękuję za moją wymiankową parę :-) Mam nadzieję, że uda mi się ją miło zaskoczyć ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio pudełko urocze.Z niecierpliwością czekam na kurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Brydziu - kurs się tworzy :) więc będzie na dniach:)

      Usuń
  6. Bardzo eleganckie pudełko - w sam raz na bransoletkę
    zapraszam na moje candy :
    http://skoknaszafe.blogspot.com/2013/10/candy-serwetki-do-decoupage.html
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.