piątek, 27 września 2013

Decoupage moja pierwsza miłość...

Witajcie, jakiś czas temu umówiłam się z Anstahe na wymiankę. Danusia wywiązała się bardzo szybko z niej i dostałam przecudowną paczuszkę od niej, którą chwaliłam się już Wam TU byłam zachwycona wszystkim co Danusia dla mnie zrobiła:) jeszcze raz DZIĘKUJĘ za te cudowności:) Dziś mogę Wam pokazać co ja zrobiłam dla Danusi w ramach naszej wymianki. Tym razem wróciłam w rzemiośle do mojej pierwszej miłości czyli decoupage i tak powstały poniższe rzeczy. Danusia napisała, że lubi styl śródziemnomorski, motywy lawendy i oliwek tak więc nie zabrakło tego w moich pracach:)

Tak prezentował się cały komplet wymiankowy:)



A tak poszczególne elementy
















Wiem już, że Danusia jest zadowolona z wymianki:) i bardzo się cieszę:) To zawsze jest stres jak się komuś coś robi  - zawsze jest ten element niepewności czy na pewno się spodoba. 
Obecnie na moim warsztacie zagościły elementy sutaszu i decoupage ale przeznaczone na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy 2014. Zapisałam się do grupy biżuteryjek, które tworzą przepiękne projekty z przeznaczeniem do licytacji w styczniu. Uczestniczę w projekcie sutaszowym, charmskowym i robię pudełko do jednej z bransoletek. Tak więc na nudę w pracowni nie narzekam;) oprócz tego mam jeszcze parę zaległych zamówień ale mam nadzieję, że wszystko będzie jak najszybciej zrobione. 
Na Turkusowym Hamaku możecie się zapoznać z nowym postem z cyklu "Metamorfozy - czyli drugie życie przedmiotów" - zachęcam Was do kontaktu z naszym Zespołem i publikowanie na łamach TH Waszych pomysłów na metamorfozy:)
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna

25 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne, a najbardziej wzdycham do konewki i tego puzderka (czy pudełeczka, jak zwał tak zwał) :)
    Nie wiesz może czy do biżuteryjek się można jeszcze zapisać (a jak tak to gdzie) - od wczoraj szukam jakichś konkretnych namiarów i kiszka... Zawsze coś sama wystawiam dla WOŚP, ale w grupie też by było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebooku jest stronka do nich proszę bardzo tu:
      https://www.facebook.com/groups/1416506268561353/
      a tu masz blog
      http://wospodkuchni.blogspot.com/2013/09/charmsy-terminy.html

      Usuń
  2. Piękne, nie można oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale poszłaś Sylwia ostro. Dawno nie odwiedzałam. Piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maga i widzę, że wróciłaś:) fajnie

      Usuń
  4. slicznosci zrobiłas a konewka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze dzisiaj nie mogę ochłonąć. Do tego takie piekne zdjecia zrobiłaś, że teraz mi wstyd, że moje takie marne. Ale tak się cieszyłam, ze zaraz złapałam za aparat i już. Obiecuję, ze jak mój tarasik będzie zrobiony, a plany mam wspaniałe, to jeszcze nie raz pokażę i wyeksponuję wszystkie dzieła od Ciebie. Monogramy zauważyłam już po opublikowaniu posta, to możesz sobie teraz wyobrazić stan mojego umysłu. Pozdrawiam najgoręcej jak umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja też czasem łapę szybko za aparat więc wiem o czym piszesz:) A monogramy :) tak sobie pomyślałam że zrobię ci taką szkatułkę spersonalizowaną:) tylko twoją:) Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję do następnej wymianki:)

      Usuń
    2. hihi, tak wymianki z Danusią lubią powracać:))

      Usuń
    3. Aniu nie będę miała nic przeciwko;) takiemu powrotowi bo jestem zakochana we wstążkowych pracach Danusi:)

      Usuń
  6. Śliczne prace, i konewka mnie zauroczyła i różane szpulki. Jak będziesz kiedyś robiła takie szpulki, odłóż jedną dla mnie, chętnie zakupię:)
    Pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję ślicznie a co do szpulek będę miała na uwadze:) mam ich zapasik tylko póki co muszę pchnąć zaległości i wtedy zrobię :) nie tylko jedną - może za jakiś twój hafcik:)

      Usuń
  7. Cóż powiedzieć, cudne prace. Teraz wzbudziłaś we mnie ten grzech: zazdrość i będę szukać takich serwetek, bo bardzo mi się podobają takie motywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:) taki grzech to nie grzech;) a serwetki to jedne z pierwszych jakie miałam jak zaczynałam swoją przygodę z decoupage ale pewnie jeśli tylko z produkcji nie wycofali to kupisz je u pana Roberta tu http://www.serwetki.xip.pl/ Powodzenia w tworzeniu:)

      Usuń
  8. wspaniała wymianka... nic tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu dziękuję:) i nie trzeba zazdrościć tylko szukać osób, które tworzą piękne rzeczy i chcą się wymieniać :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Wymianka bardzo udana, piękne przedmioty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne. Konewka szczególnie. Sama mam zakładki książkowe decu od Ciebie. Co czytam, to Cię wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace. Szpulki mnie zauroczyły :) Zapraszam do mnie na wyprzedaż przydasiową.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.