piątek, 4 kwietnia 2014

"Bezkresny ocean"

Witajcie, powoli wracam do tworzenia - brakowało mi tego bardzo. Niestety permanentny brak czasu ogranicza moje chęci. Ale dziś pokazuję Wam dopiero co ukończoną pracę.

"Bezkresny ocean"  - komplet zrealizowany na zamówienie. W komplecie wykorzystałam lapis lazuli, który kojarzy mi się z bezkresem oceanu, a delikatne złote połyski z promieniami wschodzącego słońca odbijających się na falach. Szarość pereł użytych w komplecie to krople wody w grzywach fal morskich.
Bardzo lubię łączyć lapis lazuli z perłami daje to niesamowity efekt. Szarość w niesamowity sposób podkreśla niebieski kolor lapis lazuli i w brew pozorom dopełnia złote refleksy minerału.

"Bezkresny ocean"










Do inspiracji kolorystycznej wykorzystałam zdjęcie fotografika Davida Oriasa umieszczone na stronie http://www.swiatobrazu.pl/oryginalny-pomysl-na-fotografie-morskiej-natury-czyli-teczowy-ocean-davida-oriasa-29339.html

W pracowni powstają kolejne projekty biżuteryjne, które mam nadzieję już niedługo Wam pokazać. Próbuję moich sił w połączeniu sutaszu haftu koralikowego z satyną ręcznie barwioną (można powiedzieć taką polską wersją shibori). Jeśli wyjdzie mi coś z tego projektu sensownego pokażę Wam. Trzymajcie kciuki.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

16 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! :) W dodatku świetnie się prezentuje na czarnym tle - to jest jakieś specjalne tło fotograficzne? Może powinnam sobie sprawić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu dziękuję ślicznie, a co do tła to jest taka płyta, którą kupiłam tu: http://allegro.pl/podstawka-foto-akrylowa-50x50cm-lustrzane-odbicie-i3893207264.html ja jestem z niej bardzo zadowolona choć jeszcze uczę się robić dobre zdjęcia z jej zastosowaniem.
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie, zapisałam sobie w zakładkach i przymierzam się do kupienia :)

      Usuń
    3. już jestem ciekawa kolejnych cudownych prac twoich i Huberta :)

      Usuń
  2. Piękny komplet, kolczyki wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaki piękny ten komplet! Dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :) aż się zarumieniłam od komplementu :)

      Usuń
  4. A ja się rozmarzyłam czytając twój post :) Pięknie dobrałaś kolory w taki sposób by wszystko pasowało i by jeden kolor podkreślał drugi. Bardzo mi się podoba forma tego kompletu. Lubię takie delikatne formy. Tu wszystko idealnie do siebie pasuje. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję ci za te słowa :) aż mi serce się raduje czytając je :)

      Usuń
  5. Przepiękna kompozycja! Wszystko dopasowane idealnie. Komplet prezentuję się cudownie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow piekny a te kolory do schrupania

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.