sobota, 19 kwietnia 2014

Świątecznie się zrobiło

Zabiegani zaczynamy się wyciszać. Z codziennej gonitwy zwalniamy, by w gronie najbliższych po raz kolejny cieszyć się świętami Wielkiej Nocy. Z tej okazji i ja chciałam przyłączyć się do życzeń składanych przy świątecznym stole i choć wirtualnie podzielić się z Wami jajkiem i podziękować Wam, że jesteście tu ze mną i dzielicie się waszymi marzeniami, sukcesami ale i trudniejszymi sprawami. Razem zawsze jest lepiej i łatwiej znaleźć rozwiązanie. Radość dzielona podwójną radością, smutek dzielony - połową smutku.
Dziękuję Wam również za wypowiedzi pod poprzednim postem - wszystkie są dla mnie cenne nawet jeśli są odmienne od moich poglądów.

Kochani, życzę Wam, aby wielkanocne święta napełniły Wasze serca wiosenną radością, wniosły do Waszego życia spokój i ciepło, a kiedy zajdzie taka potrzeba dodały otuchy. Wesołych Świąt :)


A po Świętach zapraszam serdecznie na blog - właśnie jestem w trakcie tworzenia dla Was szkółki 
"Z miłości do koralików" - czyli połączenie sutaszu i beading'u krok po kroku :)

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

23 komentarze:

  1. Siły i mądrości płynącej z Tajemnicy Zmartwychwstania Pańskiego. Sylwuś, Tobie i Twoim najbliższym zdrowych i pełnych spokoju świąt wielkanocnych oraz radosnego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodnych, radosnych i zdrowych Świąt życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i pogodnych Świąt życzy Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio i Tobie życzę pięknych i radosnych Świąt pełnych spokoju i oczekiwania na zmartwychwstanie oraz przepełnionych radością życia. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie Asiu :) wesołego Alleluja!

      Usuń
  5. Życzę Ci zdrowych wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt Wielkanocnych
    wypełnionych nadzieją budzącą sens życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwuś, odwzajemniam życzenia i życzę Ci radosnego i spokojnego świętowania razem z najbliższymi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
    Świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  9. radosnych świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych, dużo radości, spokoju i odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.