poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Ptasie opowieści - wymianka

Witajcie, na jednym z forów internetowych, na którym mam wiele przyjaciółek, z którymi spotykamy się w świecie realnym zrobiłyśmy sobie wymiankę wlaniętą  - motywem przewodnim były ptaki. Wymianka polegała na tym że robi się tyle prezentów ile osób się zapisze :) ograniczenie polegało na tym że mamy się zmieścić w cenie 3zł na prezent. Myślicie że nie wykonalne? Uwierzcie dla tych dziewczyn takie rzeczy są możliwe i nie powstają badziewia jak by ktoś mógł przypuszczać ale prawdziwe cuda :) oczywiście niektóre z nas przekroczyły prezentami budżet 3zł na jeden prezent. Ale najważniejsze w tej wymiance jest to że robimy coś dla siebie od serca. Znamy się już parę lat nie tylko podziwiamy swoje prace ale też rozmawiamy o życiu, o naszych smutkach i radościach - można powiedzieć że jesteśmy jak druga rodzina tylko bardzo rzadko się odwiedzająca. Dziś pokażę Wam co zrobiłam na tą ptasią walniętą wymiankę :) a miało być tego 22 sztuki :) Powstały 2 broszki i 20 bobinek - nie zrobiłam niestety zbiorowego zdjęcia bobinek (teraz żałuję bo był by to fajny widok).







A tu piękne prezenty które dostałam od kochanych przyjaciółek :)


To było niezapomniane wrażenie nurkować w pudełku i rozwijać te cudowności - cieszyłam się jak małe dziecko - DZIĘKUJĘ WAM KOCHANE KOBIETKI :*

Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem - w pracowni cały czas coś powstaje ale jest to duży projekt więc jeszcze troszkę potrzymam Was niepewności co to takiego :)
Zmykam bo dużo na głowie spraw a już wieczór - czemu ta doba nie chce się rozciągnąć?
Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

11 komentarzy:

  1. Nie! No jestem pod wrażeniem tej wymianki. Świetny pomysł A projektem rozbudziłas moją ciekawość. Już nie moge się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu :) jeszcze parę dni i pokarzę :) sama jestem ciekawa co mi z tego projektu wyjdzie ;) mam nadzieję że coś co się spodoba osobie dla której to robię.....pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Ale rewelacyjna taka wielka wymianka :) Na zdjęciu zbiorowym widać, jaka różnorodność prezentów - ogólnie super sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak różnorodność jest niesamowita :) a ile emocji jest przy otwieraniu przesyłki bo przychodzi wszystko w jednym pudełku :) - prace wysyłamy zawsze do jednej dziewczyny i ona rozdziela do reszty- super fajna zabawa :)

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł na wymiankę;) Świetne prezenty przygotowałaś i pięknie zostałaś obdarowana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieważne czy prezent jest za 3zł, 30, czy 300. Ważne jest to, że jest dany od serca. Dla mnie nie ma nic cenniejszego niż prawdziwa przyjaźń. A to takie rzadkie w dzisiejszych czasach. Gratuluję ci Sylwia takich wspaniałych przyjaciółek jak i cudownych prezentów :) Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Kasiu zgadzam się z tym co napisałaś - prawdziwa przyjaźń w dzisiejszych czasach to skarb:) pozdrawiam cię :)

      Usuń
  5. Piękna wymianka a to co zrobiłas wyglada bajecznie !, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wymianka wspaniała! Te Twoje bobinki są obłędne! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta wasza wymianka :) Muszę poszukać na różnych blogach bo jeszcze w żadnej wymiance nie brałam udziału a chętnie bym w jakieś wzięła udział :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.