sobota, 28 lutego 2015

Bogini Księżyca

Witajcie,

i znów po małej przerwie zaczynam tworzyć :) cudne uczucie kiedy w rękach trzyma się produkty i ma z nich powstać coś nowego. I tym razem powstanie dzisiejszego naszyjnika było możliwe dzięki współpracy ze sklepem Onyks.eu, za którą to serdecznie dziękuję.

Naszyjnik "Bogini księżyca"


A oto zestaw materiałów od sklepu Onyks.eu  jakie wykorzystałam do powstania naszyjnika:



A poniżej podaję Wam linki do przedstawionych materiałów:
- półksiężyce wykonane ze stali chirurgicznej http://onyks.eu/product-pol-5484-Obroza-010n-45cm-1-szt-.html
- kaboszon kyanitu http://onyks.eu/product-pol-38664-Kaboszony-Kyanit-01KB-1-6cm-1kamien.html
Od siebie dodałam jeszcze do wykonania naszyjnika koraliki toho round 15 metallic moss oraz podkład super suede w kolorze stalowym.


Na naszyjniku znajdują się trzy fazy księżyca - rosnący, w pełni i malejący są w religii Wicca symbolem Potrójnej Bogini, która jak Księżyc ulega cyklicznym przemianom. Jest Dziewicą, gdy Księżyc rośnie; jest Matką dającą życie, gdy Księżyc jest w pełni; staje się Starą Kobietą, gdy Księżyca ubywa, i zostaje patronką sfery podziemnej. Znak symbolizuje również mitologiczne trzy siostry przeznaczenia kierujące cyklem człowieczych narodzin, życia i śmierci. Przedstawia wielkie misterium umierania i odradzania. Czemu akurat taki symbol zagościł w moim naszyjniku? Może to odpowiedź na moje niedawne urodziny, może to, to iż najczęściej tworzę nocą, a może to głos mojej podświadomości. Dodam może, że nic co zostało użyte do powstania tego naszyjnika nie jest przypadkiem - i symbol jest ważny, ale i minerał i kolor :) Symbol został przeze mnie objaśniony powyżej, a jeśli chodzi o minerał czyli kyanit.
Kyanit jest „kamieniem dyplomacji”. Doskonały dla osób, które w życiu zawodowym zajmują się negocjacjami warunków współpracy, prezentacjami projektów, spotkaniami z wysoko postawionymi przedstawicielami różnych instytucji i wszelkimi sytuacjami, w których zasadniczo liczą się: szeroka wiedza, elokwencja, siła perswazji oraz umiejętność oczarowania „słuchaczy” swoją osobą czy oryginalnym pomysłem na projekt. Najważniejsze w dyplomacji są jasno określone zasady i czyste relacje. Nikt nie może dominować, wywyższać się, czy poniżać drugiej strony. Wszyscy są równorzędnymi partnerami. Dyplomacja przydaje się nam także w życiu codziennym - będąc osobą „dyplomatyczną” łatwiej jest nam załatwiać codzienne sprawy w sklepach, urzędach, czy z przedstawicielami obsługi klienta różnych firm.
Kyanit to kamień, który rozwija w nas umiejętność widzenia i rozumienia zdarzeń takimi, jakie w rzeczywistości są, bez wyolbrzymiania lub pomniejszania ich wagi albo ich błędnych interpretacji (co jest dość częstą praktyką stosowaną przez ludzi w sytuacji braku poczucia bezpieczeństwa). Inteligentna intuicja oraz realistyczna wyobraźnia to dwie cechy, które mogą być niezwykle pomocne przy działaniach o wysokim stopniu ryzyka i mających duże znaczenie dla przyszłości przedsięwzięcia.
Kyanit wg medycyny niekonwencjonalnej:
•    Regeneruje system nerwowy, stymuluje pracę mózgu.
•    Ułatwia koncentrację, rozumienie i zapamiętanie nowego materiału do nauki
•    Regeneruje zmęczony umysł, usuwa zmęczenie.
•    Reguluje pracę tarczycy, wspiera leczenie stanów zapalnych, reguluje ciśnienie.
•    Stosowany w przypadkach zaburzeń nerwowych, przy epilepsji, autyzmie, po wstrząśnieniach mózgu, udarze lub zapaleniu opon mózgowych.
•    Pomaga w zwalczaniu bólów głowy, alergii, astmy.

Dodatkowo użycie taśmy cyrkoniowej w kolorze crystal AB wzmacnia działanie kyanitu, każdy przecież o tym wie, że coś co się błyszczy a dodatkowo opalizuje na różne kolory ma duży potencjał energetyczny. Ale może nie będę już więcej Wam o tym pisać bo jak na raz i tak wyszedł całkiem długi elaborat ;) w każdym bądź razie mam nadzieję, że osobie, która będzie nosić naszyjnik "Bogini Księżyca" posłuży jak najlepiej :)






W tym miejscu chciałam Wam z całego serca podziękować za wszystkie życzenia jakie znajdują się pod poprzednim postem. Nie spodziewałam się tylu cudownych życzeń. Dziękuję Wam kochane za te słowa płynące z waszych serc.

Dziś już zmykam bo rano bardzo intensywny dzień mnie czeka :) życzę Wam cudnego weekendu

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

11 komentarzy:

  1. Piękna broszka! Bardzo ciekawy pomysł z półksiężycami po bokach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci pięknie :) jedynie co to jest to naszyjnik nie broszka ;) miłego dnia ci życzę

      Usuń
    2. Dzięki :) Umknął mi taki szczegół. W sumie wyraźnie widać na zdjęciach. To w takim razie wypada powiedzieć, że jest to przepiękny naszyjnik :)

      Usuń
  2. Zachwycający, wszystko mi się w nim podoba, od wyglądu do "znaczenia";-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję ci przepięknie :* miłego dnia

      Usuń
  3. Piękny, bardzo fajny pomysł z tymi księżycami po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik!!! Symbolika też mi się podoba, pewnie dlatego, że sama też tworzę po nocach :) i często spoglądam na księżyc, kiedy tak siedzę... Albo raczej on na mnie ;)
    I jeszcze wszystkiego dobrego Sylwia z okazji urodzin. Spełnienia marzeń, doświadczenia miłości i poczucia spełnienia na każdym kroku.
    Ostatnio rzadko bywałam w necie, więc umknął mi ten fakt...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalnie , jak zawsze wyszło magicznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, nie tylko dlatego, że ma tyle ukrytych znaczeń, ale dlatego, że to po prostu piękna praca. Mam nadzieje, że to ma jakiś sens ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały :) Nie mogę znaleźć na stronie....czy sprzedajesz swoje prace ? chętnie bym coś wybrała :) Są takie piękne że trudno mi się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.