sobota, 1 października 2016

ROYALOVE - czyli 12% prezent na progu jesieni

Witajcie, dziś post nieco inny niż dotychczasowe. Parę tygodni temu dostałam e-mail z wiadomością, czy chciałabym wziąć udział w drugiej edycji konkursu dla blogerów organizowanej przez Royal-Stone.pl   Wiadomość ta była dla mnie dużym zaskoczeniem, bardzo miłym z resztą, ponieważ do konkursu są zapraszane osoby, które są w danej technice biżuteryjnej już na wysokim poziomie. Nigdy o sobie tak nie uważałam. Zawsze podchodzę krytycznie do moich projektów biżuteryjnych i wiem, że żeby osiągnąć doskonałość należy dużo szyć i doskonalić swoją technikę. Ale widocznie nie jest tak najgorzej skoro jestem w gronie 6 osób biorących udział w konkursie :) Dziękuję Szefostwu i całemu Zespołowi Royal Stone za to wyróżnienie.



A teraz do rzeczy o co chodzi w konkursie Polecam RoyaLove :)

Każda z blogerek, która została wytypowana do udziału otrzymała specjalny kod rabatowy dzięki, któremu możecie robiąc zakupy w sklepie internetowym Royal Stone obniżyć ich koszt o 12% wpisując w pole rabatowe kod PERLA12. 



Kod PERLA12 możecie używać dowolną ilość razy - obowiązuję on od 1.10 - 31.12.2016, jeśli posiadasz już rabat VIP w Royal Stone to kody się sumują dzięki czemu twoje zakupy uzyskają jeszcze większy rabat :) Jednym słowem warto skorzystać z takiego prezentu :)

Co konkurs daje jeszcze ciekawego Wam - każda z blogerek, która bierze udział w Polecam RoyaLove stworzyła na potrzeby konkursu tutorial - będą one publikowane na blogu Royal Stone, dzięki czemu będziecie mogły zobaczyć i poszerzyć swoje umiejętności z zakresu technik biżuteryjnych, w których tworzy te 6 osób uczestniczących w konkursie.

Co konkurs daje mnie? Przede wszystkim poczucie, że te 5 lat odkąd zajmuję się tworzeniem biżuterii nie poszło na marne i jednak mój warsztat pracy osiągnął pewien poziom (który doskonalę cały czas). Możliwość sprawdzenia się w tworzeniu kolejnego tutorialu i poznanie nowych technik dzięki tutorialom pozostałych uczestniczek.

Co z tego będę miała? Jak każdy konkurs ma on za zadanie wyłonić zwycięzcę. Jeśli przy zakupach będziecie posługiwać się moim kodem rabatowym PERLA12 będzie on zliczany przez system sklepu Royal Stone i jeśli okaże się, że to on został przy zakupach użyty najczęściej to nagrodą za uczestnictwo jest dla mnie bon o wartości 500zł na zakupy w Royal Stone - wyobrażacie sobie ile można za to kupić minerałów i koralików i innych półproduktów? Oczy wyobraźni błyszczą na tą myśl :) Ale nawet jeśli to nie ja wygram to i tak sama nominacja do konkursu jest MEGA DUŻYM WYRÓŻNIENIEM :) 

Reasumując polecam skorzystanie z rabatu 12% na zakupy, które robicie w Royal Stone - a asortyment sklepu jest jednym z największych obecnie w naszym kraju, jakość produktów jest bardzo dobra - sama też z nich korzystam, więc mogę je polecić każdej osobie, która zajmuje się tworzeniem biżuterii.

To tyle w tym wpisie, żeby Was nie zanudzić ;) a już dziś zapraszam koło wieczora na drugi wpis, w którym pokażę Wam komplet ślubny jaki wykonałam w tym tygodniu.

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.