poniedziałek, 21 listopada 2016

Pasje i namiętności

Witajcie,
większość osób ma swoje pasje i namiętności. Jedni kochają oglądać seriale, inni zbierają znaczki, figurki, czy jeszcze inne gadżety. Moją pasją jest tworzenie biżuterii, ale nie tylko. Jeśli chcecie dowiedzieć się co oprócz biżuterii wypełnia moją dobę zapraszam Was serdecznie do lektury na blogu Royal Stone TU.
Dziś chciałam Wam pokazać pewną część kompletu :) którą wykonałam dla mojej przyjaciółki Joasi, która uwielbia Merlin Monroe.  Parę miesięcy temu wykonałam dla niej broszkę "Marilyn Monroe" obecnie do broszki dołączyła bransoletka :) a za niedługo dołączą kolczyki i wisiorek. Pozostałe elementy kompletu pokażę w osobnym poście. Cieszę się kiedy widzę, że biżuteria, którą tworzę sprawia radość kobietom. Asiu niech nosi się jak najlepiej :*

Bransoletka "Marilyn Monroe"












A Wy jakie macie pasje? Co oprócz rękodzieła wypełnia Wasze dni?

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

3 komentarze:

  1. zachwycająca... jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka. Twoje prace są takie "dopieszczone".

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta bransoleta :) Ten akcent różany śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.