środa, 30 listopada 2016

Jak pięknie być kobietą...

Witajcie, dziś chciałam Wam pokazać co ostatnio powstało w mojej pracowni. Są to dwa projekty. Jeden powstawał etapami dla mojej przyjaciółki, która zamówiła sobie u mnie na wiosnę broszkę, potem do broszki dołączyła bransoletka a ostatecznie jeszcze kolczyki i wisiorek. Tym razem za motyw przewodni służyła mi postać niesamowicie emanująca kobiecością, czyli Marilyn Monroe.

Komplet "Marilyn Monroe"






dziś chciałam również pokazać zdjęcia zwyciężczyni konkursu na metamorfozę pani Pauliny :) Konkurs był współorganizowany przez Diament - mobilna stylizacja paznokci i makijażu (makijaż do sesji foto), Dorota Szteleblak (fryzura do sesji), Infinity Studio (sesja fotograficzna) oraz moją osobę Perła Art (biżuteria - bransoletka "Silver", którą zamówiła pani Paulina w ramach bonu).

Bransoletka "Silver"





Myślę, że każda kobieta chciała by przejść taką metamorfozę, którą następnie uwieczni się na fotografiach. Jest to niezapomniane przeżycie i pamiątka na lata. Jeśli są osoby chętne na wykonanie takiej metamorfozy z makijażem, fryzurą, wykonaniem specjalnie pod upodobania osoby biżuterii oraz uwiecznieniem tej przemiany na zdjęciach zapraszamy do kontaktu z nami, a chętnie znów zadziałamy, aby pokazać jak piękna jest kobieta :) powyżej zdjęcia znajdują się linki do naszych fan page :)

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

2 komentarze:

  1. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Komplet Merlin jest zachwycający i ta róża :-) Przemiana i wykonana do niej bransoletka także piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, ja z przyjemnością skradłabym komplet zawieszki i kolczyków ;) Bardzo też mi się podoba prezentacja prac :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.