sobota, 12 listopada 2016

Szmaragdowa elegancja

Witajcie, za oknami piękna złoto czerwona jesień przechodzi kolejną przemianę w buro szare barwy, a ja na przekór tej kolorystyce i słotnej pogodzie w pracowni właśnie skończyłam tworzyć kolczyki w kolorze szmaragdowym :) który jest jednym z kilku wymienionych w panteonie kolorów na jesień 2016.

Kolczyki "Alice"


Kolczyki "Alice" to połączenie zieleni z nutą srebra, które nadaje w biżuterii nutę elegancji. Do stworzenia kolczyków posłużyły mi sznurki sutaszowe oraz jadeity i onyksy. Sztyfty srebrne próby 925.




A tu kolczyki "Alice" podczas metamorfozy :)


Dziękuję za wszystkie komentarze, które zostawiacie tu na blogu i na moim fan page Perła Art. Zapraszam Was na moją strone na facebook'u, gdzie do 14 listopda trwa konkurs :)

Kolejny projekt już rozpoczęty :) tym razem będzie to śnieżno biała przygoda.
Miłej soboty Wam życzę Sylwia

8 komentarzy:

  1. Piękne, uwielbiam taką soczystą zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Aniu :* pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Dziękuję za udział w zabawie u mnie. Będę miała dla ciebie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja biżuteria jest cudna,i dopieszczona w każdym szczególe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem pofrunęłaś do krainy OZ? Jak zwykle magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, bez dwóch zdań, po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki, cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.