czwartek, 10 listopada 2016

Darkness

Witajcie, dzień coraz krótszy. Wstajemy w ciemnościach i wracamy z pracy w ciemnościach. Takie klimaty natchnęły mnie na wykonanie naszyjnika, który swą kolorystyką nawiązuje do coraz dłuższej nocy oraz gotyku. Dodałam do niego również odrobinę szarości, która rozświetla ten mrok niczym gwiazdy i księżyc na niebie.

Naszyjnik "Darkness"


Minerał, który znalazł się w sercu naszyjnika to larvikit zwany też norweskim kamieniem księżycowym. Kamień ten pobudza kreatywność i zdolności umysłowe oraz odpycha negatywną energię. Otoczyłam go drobnymi koralikami toho, a łańcuszek to sznur szydełkowo - koralikowy, który stanowi integralną część całości. Długość całego naszyjnika to 29cmx2. Element centralny podszyty jest naturalną czarną skórką. Naszyjnik "Darkness" świetnie uzupełni Andrzejkową kreację dodając jej elegancji i tajemniczości.








Zgłaszam mój naszyjnik "Darkness" do wyzwania Szuflady :)


A za niedługo zapraszam znów do mnie - szykuje się niespodzianka :) 
Dziękuję również za przemiłe komentarze i tu na blogu i na moim fan page :) dają mi one wenę do dalszego tworzenia. 
Przypominam również, że cały czas można korzystać z 12% rabatu na zakupy w sklepie Royal Stone wpisując kod PERLA12


Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

14 komentarzy:

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.