piątek, 11 listopada 2016

Tancerka

Płomienne chwile na parkiecie? Już niedługo Andrzejki. Czas pomyśleć o stroju na ten wieczór i biżuterii, która go pięknie uzupełni. A może tak płomienne kolczyki z modnymi frędzlami - chwostami uświetnią strój tancerki?

Kolczyki "Dancer"


Minerały, które się w nich znajdują to fasetowane jadeity oraz turmaliny. Sztyfty ze srebra pozłacanego próby 925. Długość kolczyków 10cm.






A już niedługo kolejne projekty :) zapraszam do śledzenia mojej strony. Dziękuję z całego serca za wszystkie komentarze - cieszę się, że to co wykonuje podoba się Wam :)

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

4 komentarze:

  1. No to doczekałam się sutaszu :) Uwielbiam Twoją sutaszaową biżuterię. Przepiękne są te kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak ostatnio trochę mniej u mnie sutaszu ale na pocieszenie mogę napisać, że najbliższe dwa wpisy będą właśnie sutaszowe :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.