sobota, 2 czerwca 2012

Dzień Dziecka w życiu dorosłym:)

Jak to jest? Czy z wiekiem przestajemy być dziećmi? Czy w głębi duszy jesteśmy nimi zawsze, do końca naszych dni? Wydaje mi się, że zawsze pozostaje w nas cząstka tego świata z lat dzieciństwa, naszych marzeń, fantazji:) Dlatego też z przyjemnością wzięłam udział na wątku biżuteryjnym w wymiance na Wizażu na dzień dziecka właśnie:) A o to skutek działań na wymiankę:) Moją wylosowanką była Cucy  - miałam dodatkowego stresu, ponieważ Cucy robi między innym biżuterię sutaszową więc, że tak powiem zna się na rzeczy:)) Dodatkową atrakcją było podanie w haśle wymianki jaką zabawką się bawiliśmy najchętniej w dzieciństwie :)))) oj było ciekwie;) Cucy napisała, że był to fioletowy długi królik - zając. I bądź tu mądry i zrób w biżu długiego królika???;) hm królik nie powstał ale dłuuugie i filetowe i owszem:)))

Kolczyki "Królicze uszy" 
 - ametysty w otoczeniu sutaszu, srebrne bigle



Naszyjnik lniano - szydełkowy - sztuczne perły





Ja dostałam prezencik od Callumy Vullgaris z Wizażu  - normalnie jak zobaczyłam paczkę, która stoi na stole (mąż był w domu i odebrał) to mnie zatkało - co w takiej wielkiej paczce może być???? Powiem wam, że nieźle się namęczyłam żeby się do niej dostać zaklejona była antypocztowo bardzo dokładnie. Ale w końcu udało mi się  - a moim oczom ukazały się takie o to cuuuuuda:)))) Dodam, że moją ulubioną zabawką był MIŚ:))













I jak tu nie być dzieckiem???? jak można dostać tak śliczne prezenty:)))) 

Pozdrawiam was serdecznie Sylwia - Luna:*


9 komentarzy:

  1. Twoje lniane naszyjniki są śliczne,super wymianka i jak tu nie lubić wymianek ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam ten naszyjnik lniano-fioletowy to aż oniemiałam!!!! toż to prawdziwe cudeńko i w dodatku w moim ulubionym kolorze - piękność!!! Zdolne masz rączki:) podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. lawendowe cudeńka
    fantastyczna wymianka
    upominki absolutnie zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta Twoja biżuteria, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenty super rewelacyjne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. We mnie część dziecka pozostanie na zawsze!
    Przepiękna biżuteria!Te pierwsze kolczyki aż mowę i zdolność pisania odbierają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności, wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem króliczych uszu :))))) Ale podejście do misia też niezłe. Sądząc z Waszej wyobraźni to obie na pewno jesteście dziećmi he he he .

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.