piątek, 8 czerwca 2012

Uroczystości, uroczystości i jeszcze raz uroczystości:)

Witajcie  - czerwiec z resztą jak i maj obfituje u mnie w uroczystości:))) 1 wiadomo Dzień Dziecka:)))
Tym razem nasze pociech zabraliśmy na Piknik Jurajski do Bałtowa. Zabawa była udana choć dzień bardzo wietrzny. O to skrótowa relacja foto:)
















6 czerwca z kolei mój synek skończył 5 lat:) ależ ten czas leci - z tej okazji wyprawiliśmy mu urodzinki w gronie najbliższej rodziny:)





A jutro to jest 9 czerwca mija 11 rocznica mojego ślubu:) Z tej okazji zrobiłam mojemu kochanemu mężusiowi prezent:))) Pojemnik na długopisy oczywiście z motywem motoru:)) a jutro jeśli pozwoli pogoda wyruszamy motorem na Święty Krzyś i Łysicę - tym razem sabat w towarzystwie męskim:)))






I może wystarczy tych okazji;)

Jutro kończą się zapisy na wymiankę pachnącą różami:) w niedzielę przeprowadzę losowanie par i wyślę wam adresy:)
I tu prośba do Niki o przesłanie adresu - niestety jeśli nie prześlesz do jutra do 23.59 swojego adresu będę musiała cię skreślić z listy uczestniczek wymianki.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających. Miłego weekendu.

6 komentarzy:

  1. Miło popatrzeć na roześmiane buzie dzieci. Faktycznie czerwiec u Ciebie do czas imprez i to nie byle jakich imprez. Życzę udanej pogody w dzisiejszym dniu i miłej zabawy a i gratuluję pięknej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piknik.Pudełko dla męża eleganckie i rocznica już piękna.U mnie staż już o 10 lat większy,a synowie to tez zapaleni motocykliści tylko,że jeżdżą na ścigaczach,a ja dostaje palpitacji serca gdy wyjeżdżają.Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala relacja :) Najlepszego dla synka, by zdrowo rosl :) i gratulacje z okazji rocznicy :)
    ps. zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) my też dzisiaj mamy rocznicę śluby, tyle że piątą :) A poza tym u nas maj i czerwiec również pełen urodzin i imienin.
    Parku z rozrywkami zazdroszczę bardzo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały Urodzinowy tort.Dla synka duzo radosci i usmiechu. A dla Ciebie i męża jeszcze wielu szczęśliwych lat wspólnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia dla całej Twojej rodzinki .Torcik apetyczny a pojemnik na długopisy przebojowy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.