niedziela, 10 czerwca 2012

Zapach róż i wymiankowe pary:))

W końcu są:)))) wymiankowe pary:))) przepraszam was kochane, że tyle musiałyście czekać ale nie spodziewałam się, że będziemy mieli najazd gości na nasz dom - tym bardziej że żadnej uroczystości proszonej nie było. A mimo to pamiętali o nas:) Tak więc jak tylko za ostatnimi zamknęły się drzwi przebrałam męża za sierotkę;) i zaczęło się losowanie :)))) mąż mówił numery od 1 do 42 bo tyle nas jest w tej wymiance:))) i o to co wyszło z losowania:))) Nie wspomnę, że los po raz trzeci od jakiegoś czasu chciał mnie połączyć w parę z Dysiaczkiem - tak Edytko dobrze czytasz:))) ale sierotka zalosowałą jeszcze raz tym razem (choć ja mogę dostawać cały czas od ciebie twoje cuda - ale dla odmiany tym razem dostaniesz od kogo innego:))) ). Więc żeby nie przedłużać o to lista par wymiankowych:)



5. Madzia - Ania
15. Reni - Alicja
17. Aldi - NIKA
18. Kalisz Made - Iza 
21. Juana - Luna:)
22. LUNA - Luna:)

 Ponieważ dziś już padam na pyszczek adresy prześlę wam na meile jutro.

PAMIĘTAJCIE MOJE DROGIE!!!
Wysyłka paczuszki najpóźniej do 3 lipca, by dotarła do 7 lipca - nie później ! 
 Przed wysłaniem paczki proszę o zdjęcie zawartości a potem potwierdzenie wysłania.
wszelkie problemy proszę zgłaszać meilowo do mnie!!! w podpisie umieszczajcie swój nick z bloga.


ADRESY WYSŁANE - JEŚLI KTOŚ NIE DOSTAŁ MEILA TO PROSZĘ O KONTAKT!!!
 





10 komentarzy:

  1. Nie dotrwałam wczoraj do wyników losowania... Za to dziś z samego rana czekała mnie bardzo miła niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wczoraj czekałam bo byłam strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry :) . Czy ja dobrze widzę, że moją wymiankową parą jesteś Ty? Bo jeśli tak to baaaardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to Ty takie masowe wymianki organizujesz? kto wie...może zgłoszę się do następnej hi hi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za moją połóweczkę i czekam cierpliwie na adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. troche mi szkoda ,ze sie nie zapisałam buuuuuuu a tak kocham róże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ale super! dzięki za połóweczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wczoraj czekałam. Cisze się ze poznałam swoja parę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zorganizowanie wymianki , już się biorę do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymiankowy prezent się tworzy:) Zapraszam do zabawy 11 pytań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.