sobota, 16 czerwca 2012

Shabby chic - to co uwielbiam:)

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam rzeczy zrobione techniką shabby chic:))) Dlatego też nawet chwili się nie zastanawiałam żeby zapisać się na wymiankę jaką zorganizowała Reni Moją wymiankową parą okazała się Dysiak to nie pierwszy raz kiedy wymieniam się z Dysiaczkiem:))) można powiedzieć, że prawie jesteśmy jak papużki nierozłączki;) ale mnie to nie przeszkadza - Edytka tworzy tak piękne rzeczy, że mogłabym mieć wszystko o czym pisze i pokazuje na blogu:)
Dla Edytki tym razem zrobiłam różane etui na okulary, do tego kwiatowe szpulki na koronki i wisior z jaspisu cesarskiego, który będzie pasował do bransoletki, którą zrobiłam jakiś czas temu dla Edytki. Już wiem, że Edytka jest zadowolona z wymianki:)










A teraz popatrzcie jakie cuda dostałam od Edytki:)))) Powiem wam tylko tyle, że jak rozpakowałam to popłakałam się ze wzruszenia  - bo to co zrobiła Edytka z myślą o mnie to są rzeczy, o których marzyłam od dawna. Edytko kochana chyba normalnie masz w domu jakąś czarodziejską kulę:)) DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA ZA WYMIANKOWE PREZENTY:)))))
nie będę rozpisywać się tylko same zobaczcie jakie cuda dostałam:)))

Prześliczne prawidło do butów - miało początkowo znaleźć się w łazience, ale zawisło w przedpokoju koło lustra:)



Przepiękny wieszak z damą:)) Zawiśnie w łazience już się nie mogę doczekać:) będzie się pięknie prezentował:) koło zlewu


 Zapachowa świeczka - oczywiście jest na półce przy biurku w sypialni:)

 I przeurocza broszka - medalion:)) Delikatność połączona z prostotą lnianego sznurka:))) będzie na zakończenie roku szkolnego:)))) i nie tylko
 zawieszki mnie wzruszyły Edytko:))))))


 Oczywiście przydasie czyli grafiki przygotowane do transferu i wyżej przeurocze koronki znajdą zastosowanie:))))

Nie umiem wyrazić słowami tego co czułam jak zobaczyłam Edytko prezent do ciebie
DZIĘKUJĘ CI ZA NIEGO Z CAŁEGO SERCA:)))))

12 komentarzy:

  1. Przepiękna wymianka ,bardzo chciałam brac w niej udział , ale niestety , a ten styl jest niezwykle kobiecy. Przepiekne prezenty przygotowałas te etui i szpuleczki sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka. Zauroczyły mnie różane szpulki, cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty zrobiłaś i cudowności dostałaś ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna wymianka :) super prezęty

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka! Tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej techniki ale coraz bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za takie szpulki i różane etui do okularów dałabym się pokroić:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie, prezenty śliczne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Może pytanie wyda się dziwne, ale to etui na okulary to takie zwykłe czy drewniane musi być? Można takie nieozdobione gdzieś kupić? Bo to świetny pomysł i praktyczny i ładny i w ogóle. Ślicznie Tobie to wyszło, nie dziwię się para wymiankowa zadowolona.
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.