środa, 14 listopada 2012

Czekoladowy pocałunek...

Czekoladowy pocałunek tak mi się skojarzyło jak już zrobiłam komplecik dla Wioli Jest już u właścicielki więc mogę wam pokazać nad czym między innymi  - jest tego oczywiście więcej;)  - pracowałam. Wiola poprosiła mnie o wykonanie kompletu w brązach i powstał właśnie czekoladowy pocałunek, do którego użyłam jako minerałów głównych agatów i połączyłam je z tygrysim okiem:) taki pocałunek z charakterem;)

"Czekoladowy pocałunek"






Z mojego warsztatu zszedł już też inny komplet tym razem w kolorze bordo i złotym, a na warsztacie już kolejne rzeczy, ale o tym następnym razem:)

Cieszę się, że zapisujecie się na kolejną zabawę wymiankową "List do świętego Mikołaja"  - przypominam, że należy po zapisie wysłać do mnie list a ja go przekażę do waszych Mikołajów:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

16 komentarzy:

  1. Piękny. Choć jestem kolczykowa to ten wisior zachwycający. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo! :)
    taki pocałunek na bogato!! :)
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo...jaki cudny komlecik!!!!
    bransoletka mnie zachwyciła!
    ciekawa jestem tego kompleciku borda ze złotym, piękne zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ szykowny! Uwielbiam agaty, sa zawsze piekne, ale je tak idealnie ozdobiłas, opatuliłaś... Normalnie królewski efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana wisiorem! Proszę powiedz mi czy wystawiasz gdzieś swoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nie wystawiam swoich prac w galeriach internetowych jeśli o to pytasz. Osoby zamawiają rzeczy meilowo. Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  6. Piękny. Sutasz coraz bardzie mnie fascynuje. Zaczynam dojrzewać do nabycia umiejętności tworzenia go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny dziękuję wam serdecznie za te wszystkie przemiłe komentarze to miód na moje serce:* aż się chce dalej tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze cudeńka stworzyłaś...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik!! Pocałunek kuszący, oj kuszący tym bardziej, że tygrysie oko to jeden z moich ulubionych kamieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymiękłam przy tym komplecie. Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.