piątek, 30 listopada 2012

Namiętność i świątynia duszy

Witajcie kochane, trochę mnie tu nie było, ale ten tydzień był bardzo intensywny i w pracy i w domu. Czas ucieka bardzo szybko niestety, a organizm domaga się swojej dawki snu niestety.
Jakiś czas temu moja przyjaciółka Emila umówiła się ze mną na prywatną wymiankę :) W zamian za jej cudowny haft  zrobiłam dla Emi komplet "Namiętność" i wisior "Świątynię duszy" z jej ulubionymi kolorami i kamieniami. Powiem, że miałam ogromną tremę robiąc tą biżuterię, ponieważ chciałam żeby była jak to się mówi "dopięta na ostatni guzik". Przesyłka jest już u adresatki  - wiem, że się spodobała:) a dziś pokazuję wam jak wygląda:)

Komplet "Namiętność" wykonałam z granatów fasetowanych w kolorze głęboko bordowym w otoczeniu bordowego i złotego sutaszu. Bigle i krawatka przy wisiorze to srebro próby 925 pozłacane (według opisu w sklepie) 24-karatowym złotem. A więc przed wami:

"Namiętność"















"Świątynia duszy" powstała zaś z labladorytów (ich metaliczny blask kojarzy mi się z duszą zamkniętą w szklanej kuli) w otoczeniu srebrnego i kremowego sutaszu. Krawatka przy wisiorze wykonana jest ze srebra próby 925.Model tego wisiora wypróbowałam dzięki uprzejmości Marii Janas.

"Świątynia duszy"






Obecnie na moim warsztacie znajdują się kolejne sutaszowe i dekupażowe formy ale nie tylko;) jeszcze trochę i pokarzę wam na czym schodzą mi coraz dłuższe wieczory:)

Zapraszam was na Turkusowy Hamak, na którym cały czas dzieje się wiele:)

Dziękuję za to, że jesteście tu ze mną i dodajecie mi motywacji do dalszej pracy:) 
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

19 komentarzy:

  1. takiej kuli sutaszowej jeszcze nie widziałam! super efekt! i komplety jak zawsze eleganckie!!
    :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja, trudno, żeby się nie podobała. Pozdrawiam serdecznie Czarodziejko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję ci ślicznie za przemiły komentarz:)

      Usuń
  3. Śliczne sutasze i trudno zdecydować, które ładniejsze. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ,bardzo ekskluzywny ten komplet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci niezmiernie :) u ciebie widziałam też się dzieje pięknie:) pozdrawiam

      Usuń
  5. tworzysz kochana piekną biżuterię:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko dziękuję ci z całego serca za komentarz:) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  7. "Namiętność" to istny majstersztyk. Normalnie dla mnie idealne!
    Zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie dobrane nazwy. Tytuł mówi dokładnie, czego sie nalezy spodziewać. Kamienie w wisiorku faktycznie są magiczne!... Tylko dałabym mniej zdjęć, bo takie same, a przewija sie posta, i przewija... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow sutaszowej kuli jeszcze nie widziałam... śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.