niedziela, 4 listopada 2012

DIY czyli ubraniowy recykling

Ostatnio z racji zmieniającej się aury postanowiłam zrobić prządki w szafach. Okazało się oczywiście, że są pewne rzeczy, które nadają się do wyrzucenia. Po dokładniejszym jednak przejrzeniu ich wpadłam na pomysł żeby wykorzystać je do recyklingu i zrobienia z nich galanterii domowej:) i tak powstał woreczek na przydasie i ubranie dla lampki nocnej:)


Jeśli chcecie zobaczyć z czego one powstały i w jaki sposób zapraszam was do Turkusowego Hamaka o TU  gdzie znajduje się DIY:) 

Na Turkusowym Hamaku czekamy nadal na wasze prace na wyzwanie "Biel pastelami otulona" a na dniach ogłosimy kolejną edycję Kreatywnej Kobiety Miesiąca:)

Dziękuję wam za liczne komentarze do moich prac:) Pozdrawiam serdecznie wasza Sylwia - Luna.

9 komentarzy:

  1. Ale śliczne :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ten woreczek znam :) I mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciepło-domowy ten abażur :) Jak się nie ma kominka, fajnie jest miec choc takei cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, woreczek bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SYLWIO JUZ PODZIWIAŁAM-SWIETNY POMYSŁ:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranko lampkowe jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietne i prześliczne rzeczy tworzysz. Trafiłam dzieki "chwaleniu się" powymiankowym pewnych osób ;) Zostaję, coby mnie takie atrakcje nie omijały więcej :) Pozdrawiam!! I zapraszam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.