czwartek, 22 listopada 2012

Na przekór zbliżającej się zimie...

A u mnie na blogu dziś kwitną róże na przekór zbliżającej się zimie. Jak zobaczyłam ten papier ryżowy to nie mogłam się powstrzymać żeby go nie kupić. Róże na nim są urocze - jedną z nich wykorzystałam do zrobienia tacy. Wewnętrzna część tacy jest pomalowała pastelową orchideą, na którą to farbę nakleiłam motyw róży, a następnie spryskałam ciemnobrązową farbą. Boki zaś pokryłam bejcą brązową, na którą naniosłam również pastelową orchideę i przetarłam jeszcze mokrą farbę papierem ściernym uzyskując efekt postarzenia - takiego wytarcia ramy od częstego używania ;)  Herbata czy kawa podana na takiej tacy będzie smakować rewelacyjnie:)







A dziś w Turkusowym Hamaku mamy dla was NIESPODZIANKĘ!!!! Razem z 3 innymi blogami i św. Mikołajem zorganizowałyśmy wielkie Blog Hop Candy. Chcemy Was przysypać lawiną prezentów!!!


 Zabawa trwa do 15 grudnia
Więcej informacji znajdziecie TU

Do wygrania jest między innymi prezentowana powyżej taca różana:)
Zapraszam was serdecznie do odwiedzenia Turkusowego Hamaka, Lawendowa, Szuflady i Decoupage Garden.

Pozdrawiam serdecznie wasza Sylwia - Luna.





22 komentarze:

  1. Śliczna taca, róże zawsze są na czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie taca do pozazdroszczenie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba zazdrościć tylko się zapisać na Candy :)

      Usuń
  3. TACA CUDNA ,RÓŻE SLICZNE ALE TE KROPECZKI DODAJA NIESAMOWITEGO UROKU CAŁOŚCI. NO BAJKA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te kropki są bardzo fajne wiele prac na nich zyskuje:)

      Usuń
  4. woow, cudna jest:-) aż lecę zapisać się na candy, może się uda;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. dopracowana w każdym calu! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ach...jak ja kocham róże!!!!! mogłabym na nie patrzeć bez końca:)
    taca zachwycająca!!!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. z mojej strony tylko ochy i achy moga jest zachwycajaco piękna.
    serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. masz rację... piekna do tego filiżanka i komplet gotowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!!! Taka niby prosta ale pełna uroku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, romantyczna taca. Cudowny ten różany wzór i pięknie go wkomponowałaś w tacę. :)Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bomba,uwielbiam róże i jak dla mnie nawet w śniegu powinny rosnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A no tak, szalejesz z tymi różami, ale to dobrze! Od razu cieplej. Fenomenalnie wygląda ten bok tacy - przetarcia daja prawie że tęczowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wqygląda ta różana taca :)) pzodrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na prawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie te róże wygladają :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach zakochałam się :) Ta taca jest cudna...
    Zapraszam na nowe candy do mnie http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2012/11/klikajace-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna taca! Uwielbiam motyw róży :) I urocze ciapeczki ci wyszły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.