poniedziałek, 12 listopada 2012

Podsumowanie wymianki w stylu Cath Kidston

Witajcie kochane dziś w końcu podsumowanie wymianki w stylu Cath Kidston:) Zrobiłyście cudowne prace :) ale żeby nie przedłużać pokarzę wam co ja i moja para wymiankowa czyli Butterfly zrobiłyśmy dla siebie:)

Ja dla Ewelinki:)
tym razem postawiłam na decoupage







Ewelinka dla mnie:)






Dziękuję ci Ewelinko za cudowną wymiankę:) fartuszek jest już w użyciu:)


A teraz popodziwiajcie prace innych dziewczyn biorących udział w wymiace:)

AniaS

Anko

Beata

Biedronka1

Bożenka

Dysiak

GalaJ

Izabela Jurek

Jawora

Kasiekw

Katerina

LUNA

Lusiaczka

Martita

 Osowiała Sowa
 
Paauliska

Skimmia

Tukara

Uhuhu

Ulotne Chwile

Wiola

 Zu_zanna

Kurolka

Dziewczyny dziękuję wam za czas poświęcony wykonaniu tych prześlicznych prac wymiankowych:) i za serce włożone w każdą z nich:)

Oczywiście jak to ja wiecie pewnie, że.......;) że już mam temat następnej wymianki:D ale szczegółami podzielę się z wami jutro:) będzie trochę zmian w zasadach uczestnictwa :P myślę, że powinno wam się spodobać :) a teraz idę zwiedzać wasze blogi:)

Zapraszam was również oczywiście na Turkusowy Hamak gdzie do 14 listopada jeszcze czekamy na zgłoszenia wasze do konkursu na Kreatywną Kobietę Miesiąca:)



Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna



10 komentarzy:

  1. Sylwio buziaczki za organizację no i czekam co też nowego wymyśliłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna wymianka, gratuluję wszystkim biorącym udział pomysłów na piękne upominki. Sylwio u Ciebie jest zawsze fajnie. Nie brałam usziału tym razem z braku czasu, ale postaram się w następnej wymiance wziąć udział. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie pastelowo :)
    super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna wymianka!
    chyba na następną się skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za możliwość udziału w wymiance. Wszystkie prezenty śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpulki i fartuszek są takie klimatyczne, niesztampowe prezenty! Słodziutkie i oryginalne. No i co, myślałam, że może trafię tu na jakieś głosowanie na najlepszą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj niestety tym razem bez głosowania:) może w następnym podsumowaniu kolejnej wymianki zrobimy głosowanie, ponieważ zdjęcia mają zawierać tylko prace wykonane przez dziewczyny bez dodatków:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Dziękuję za zabawę pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.